اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

BRT از شاخصه‌های اصلی توسعه حمل و نقل عمومی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی خطوط BRT به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر محسوب می‌شود.

BRT از شاخصه‌های اصلی توسعه حمل و نقل عمومی است

نورالله صلواتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا این صحبت را که راه‌اندازی خطوط BRT سبب افزایش آلاینده‌های جوی می‌شود را تأیید می‌کنید، اظهار کرد: خیر، به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات کارشناسی حاکی از کاهش بسیاری از مشکلات در سطح شهر با راه‌اندازی و توسعه این خطوط است، اضافه کرد: تمام دنیا BRT را تجربه کرده و کاهش مشکلات ترافیکی و کاهش آلودگی هوا با راه‌اندازی و توسعه خطوط BRT در سطح شهر امری اثبات شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر الزامی است، تصریح کرد: راه‌اندازی خطوط BRT به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته خطوط بسیاری در مسیر خط یک BRT اصفهان تردد داشته‌اند، ادامه داد: اما با راه‌اندازی خط BRT این اتوبوس‌ها حذف شده و اتوبوس‌های BRT جایگزین اتوبوس‌های فعال در این مسیر شده است.

صلواتی با اشاره به اینکه در حال حاضر رضایت خوبی در زمینه راه‌اندازی این خط در اصفهان وجود دارد، تکید کرد: توسعه این خطوط نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد و استفاده از اتوبوس‌های BRT درصد بالایی از آلاینده‌های جوی را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم باید برای تردد خود در سطح شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، افزود: اتوبوس‌های BRT جایگزین مناسبی برای وسایل نقلیه خصوصی است.

انتهای پیام/63004/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول