اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

حقوق بشر آمریکایی‌ در دفاع مقدس مشخص شد

امام جمعه بافت گفت: حقوق بشر آمریکایی‌ در هشت سال دفاع مقدس مشخص شد و با خون و جانمان آن را لمس کردیم.

حقوق بشر آمریکایی‌ در دفاع مقدس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با بیان اینکه رژیم صهیونیستی لکه‌ ننگی بر روی کره زمین است، اظهار داشت: وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی افتخار می‌کند که‌ اسرائیل مرکز همجنس‌بازان دنیا است.

وی تصریح کرد: آیا رژیم صهیونیستی با داشتن ده‌ها کلاهک هسته‌ای‌ حقوق بشر را نقض نکرده، ‌اما کشوری که می‌خواهد صلح‌آمیز از این انرژی استفاده کند در برابر حقوق بشر ایستاده است.

ابراهیمی با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری‌ مبنی بر حرام بودن تسلیحات هسته‌ای عنوان کرد: این سخن می‌تواند دنیا را به صلح برساند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها اهداف خود را صریح و روشن بیان نمی‌کنند، زیرا اهداف سالمی ندارند، لذا رو به ترفندهای کذب آوردند و با فریب افکار عمومی اهداف خود را جلو می‌برند.

امام جمعه بافت اذعان داشت: آمریکا با گسترش نفاق اهداف را پیش می‌برد و برخی از کشورها را به فغان می‌رساند،‌ ایران‌ حقوق بشر آمریکایی را در هشت سال دفاع مقدس دیده و با خون و جان جوانان خود لمس کرده است.

ابراهیمی بیان داشت: در دنیایی که آمریکا با ترفندهای تبلیغاتی دروغ، اسلام را دینی خشن نمایش می‌داد، امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی (ص) را مطرح کرد که شوق دینداری در جهان نمایان شد و همه افراد جهان را امیدوارتر کرد.

وی با تبریک روز دانشجو ابراز داشت: دانشجویان باید گوش‌ به فرمان مقام عظمای ولایت باشند و فرمایشات ایشان را با جان و دل عملی کنند.

امام جمعه بافت با بیان اینکه شهردار جدید بافت فردی تلاش‌گر و کوشا است، تصریح کرد: به شهردار جدید تبریک می‌گوییم و امیدواریم که شهرداری در برخی از مشکلات نماز جمعه که به کمک آنها نیاز است ما را یاری کنند و مانند شهردار قبل و حتی بهتر به ما کمک کنند.

وی از شهردار و شورای شهر گذشته تشکر کرد و بیان داشت: آسفالت‌های برخی از خیابان‌ها و کوچه‌ها بسیار نابه‌سامان است و تردد مردم در این کوچه‌ها و خیابان‌ها با سختی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/80024/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول