اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان ورامین:

دانشجویان هوشمندانه رویکردهای آمریکا را رصد می‌کنند

مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین اعلام کردند: فریاد دانشجویان در 16 آذر علیه دخالت‌های بی‌حد و حصر دولت‌های زورگو بوده است.

دانشجویان هوشمندانه رویکردهای آمریکا را رصد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین طی بیانیه‌ای به‌مناسبت 16 آذر، روز دانشجو اعلام کردند: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت بزرگ ایران از مکتب سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام آموخته‌اند و 16 آذر نشانی از آموزه‌های مکتب عاشوراست.

این بیانیه می‌افزاید: فریاد دانشجویان در 16 آذر علیه تحقیرها و تضعیف‌ها و غارت‌گری‌ها و دخالت‌های بی‌حد و حصر دولت‌های زورگو، حیله‌گر و مکار آمریکا و انگلیس و حکومت شاهنشاهی در ایران بود. وقتی قرار شد نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا برای بازدید از موفقیت‌ها و امتیازات به‌دست آمده از کودتای 28 مرداد و به‌منظور عقد قراردادهای ننگین استعماری، به ایران وارد شود، دانشجویان فریاد برائت و بیزاری سردادند.

دانشگاهیان ورامین افزودند: ولی فریادهای حق‌طلبانه آنان با گلوله‌های رژیم شاهنشاهی خاموش شد و خونشان زمین دانشگاه را رنگین کرد و ننگ ابدی را برای رژیم وابسته و همچنین دولت آمریکا و انگلیس به‌وجود آورد، از این‌رو در تاریخ ملت بزرگ ایران، روز 16 آذر روز دانشجو نامیده شد.

مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ادامه دادند: امروز هم دانشجویان مومن و اساتید متعهد در پیروی از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله العالی که فرمودند؛ «ایستادگی و اقتدار ملت تنها راه مایوس شدن دشمن است و ایران از حق خود یک گام عقب‌نشینی نمی‌کند و تاکید معظم‌له به مسئولان، مبنی بر اینکه در بحث هسته‌ای از حقوق ملت حتی یک قدم عقب نشینی نشود»، ضمن رصد هوشمندانه رویکردها و رفتارهای آمریکا و موجود دست نشانده‌اش رژیم صهیونیستی، به مصاف با مستکبران تا برپایی حکومت عدل جهانی توسط حضرت مهدی (عج) ادامه خواهند داد.

این بیانیه در پایان تصریح کرد: مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، یاد و نام شهیدان 16 آذر، احمد قندچی، مصطفی بزرگ‌نیا و آذر شریعت رضوی را گرامی داشته و همراه با همه فرهیختگان دانشگاهی به مستکبران شرق و غرب به‌‌ویژه شیطان بزرگ اعلام می‌داریم «هیهات من الذله».

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول