اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت وزیر سابق اطلاعات از فعال شدن ‌سرویس‌های جاسوسی غرب علیه ایران

مصلحی: سوریه با حمایت ایران همچنان پابرجاست/‌دولت اصلاحات دنبال اصلاحات آمریکایی بود

وزیر سابق اطلاعات ‌به مقاومت ملت سوریه در برابر آمر‌یکا ‌‌اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از سوریه و بشار اسد حمایت می‌کند‌.

مصلحی: سوریه با حمایت ایران همچنان پابرجاست/‌دولت اصلاحات دنبال اصلاحات آمریکایی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حاج احمد خمینی در مسجد علی‌بن موسی‌الرضا (ع) این شهر اقتدار، عزت و عظمت ملت ایران در دنیا را به برکت خون شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا مدیریت جامعه را به عهده دارند.

وی زندگی شهدا را ویژه عنوان کرد و افزود: شهدا در مسیر زندگی بر تربیت افراد خانواده و جامعه نظارت دارند.

مصلحی با تاکید بر شناخت استمرار راه شهدا، بیان کرد: راه شهدا انتها ندارد و این مسیر را نباید رها کرد.

وزیر سابق اطلاعات مسیر ولایت فقیه را صراط مستقیم خواند و تصریح کرد: با بصیرت می‌توانیم در صراط مستقیم ثابت‌قدم باشیم.

وی با بیان اینکه مسیر شهدا پر تنش است، خاطرنشان کرد: مسیر شهدا ریزش بسیاری دارد و افرادی مختلفی در این راه کم آوردند و جا ماندند.

مصلحی نهضت امام حسین (ع) را عبرت و بصیرت برای تمام افراد جامعه ذکر کرد و گفت: از نهضت امام حسین (ع) باید درس بگیریم و اجازه ندهیم ولی فقیه تنها بماند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه مسیر انقلاب را نباید به افراد گره بزنیم، یادآور شد: مسیر انقلاب به افراد گره نمی‌خورد و صراط مستقیم را نباید با افراد بشناسیم.

وی به فضای جنگ روانی کوفه در زمان امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: کوفیان حق و باطل را می‌شناختند اما جایی که می‌خواستند از امام حسین (ع) دفاع کنند، کم آوردند.

*سرگروه‌های فتنه 88 حق و باطل را می‌شناختند

مصلحی با بیان اینکه افراد و سرگروه‌هایی که در فتنه 88 نقش داشتند حق و باطل را خوب می‌شناختند، اظهار کرد: افراد مذکور از روند برگزاری انتخابات در کشور آگاهی داشتند اما کینه، حسادت، پست و مقام و ارتباط با بیگانه اجازه نداد به‌موقع عمل کنند و تکلیف را انجام دهند.

وزیر سابق اطلاعات به دوران اصلاحات اشاره کرد و گفت: بعضی از افراد در دوران اصلاحات به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند.

وی با اشاره به گسترش انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی معمار بسیار بزرگ امام (ره) را دارد و ایشان با استفاده از تجربه و تاریخ گذشته اسلام و بشریت، انقلاب اسلامی را معماری کرد.

مصلحی طراحی استکبار را متوقف کردن انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: ویژگی امام (ره) این بود که اجازه نداد استکبار حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه ساختار حکومتی و معماری امام (ره) در دنیا بی‌بدیل است، تصریح کرد: طراحی ساختار ولایت فقیه در دنیا نمونه ندارد.

*ولایت فقیه محور ساختار حکومتی امام (ره) است

وی 35 سال مقاومت در مقابل بزرگ‌ترین تحریم‌ها و جنایت‌ها را ویژه انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه محور ساختار حکومتی امام (ره) است.

مصلحی با تاکید براینکه جنایت‌های آمریکا از یاد ملت ایران نمی‌رود، اظهار کرد: استکبار کوتاه نمی‌آید و به دنبال از بین بردن ساختار نظام اسلامی است.

وزیر سابق اطلاعات از بین بردن کامل ساختار انقلاب اسلامی را راهبرد نخست دشمن خواند و بیان کرد: حمله صدام به کشور برای از بین بردن انقلاب اسلامی بود اما مردم ایران هشت سال در مقابل آمریکا محکم ایستادگی کردند.

*50 درصد تحریم‌ها داخلی است

وی با بیان اینکه بی‌عرضگی را نباید به نام تحریم بگذاریم، یادآور شد: بیش از 50 درصد تحریم‌ها داخلی است.

مصلحی اظهار کرد: سرمایه‌داری که با سرمایه کشور صادرات انجام می‌دهد و ارز را وارد کشور نمی‌کند این موضوع ربطی به تحریم دشمن ندارد.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید براینکه تحریم دشمن طوری نیست کشور را زمین‌گیر کند، خاطرنشان کرد: تحریم‌های کنونی با دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.

وی به اقتدار نظامی و پیشرفت‌های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: کشتی کالای اساسی ایران را در دوران دفاع مقدس در خلیج فارس غرق می‌کردند و سیم‌خاردار به ما نمی‌فروختند.

مصلحی معماری امام (ره) را طوری دانست که خوی استکباری دشمن فراموش نشود و گفت: بعضی از افراد در هشت جنگ تحمیلی جام زهر را به امام (ره) نوشاندند.

*سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به دنبال تغییر هویت انقلاب هستند

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به فعال شدن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن پس از دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: دشمن با تلاش سرویس‌های اطلاعاتی تلاش می‌کند هویت انقلاب اسلامی را تغییر دهد و بسیاری از ترفند‌های آنها نقش برآب شده است.

وی عملیات انتحاری در کشورهای منطقه را با طراحی سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی عنوان کرد و یادآور شد: انگلیسی‌ها در زمینه ایجاد اختلاف تبحر دارند.

مصلحی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دنیای اسلام در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

*آدم‌های ضعیف از تشر آمریکا می‌ترسند

وزیر سابق اطلاعات به ترسیدن آدم‌های ضعیف با تشر آمریکا اشاره کرد و افزود: افراد مذکور مقاومت ملت ایران را هنوز ندیدند تا ببینند مردم تا کجا ایستاده‌اند.

وی با اشاره به مقاومت ملت ایران در 35 سال گذشته در مقابل آمریکا، بیان کرد: قدرتی برتر از ایران در منطقه وجود ندارد و آمریکا این موضوع را خوب می‌داند.

مصلحی به مقاومت مردانه بشار اسد در مقوله مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از او حمایت می‌کند و مدت سه سال است آمریکا، کشورهای اروپایی و منطقه تلاش می‌کنند بشار اسد را کنار بگذارند اما نمی‌توانند.

وزیر سابق اطلاعات ایستادگی بشار اسد در مقابل دشمنان را به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار کرد: اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهداست و نباید نسبت به خلق و خوی استکبار غافل شویم.

وی نرمش قهرمانانه را مدیریت هنرمندانه برای غلبه بر دشمن دانست و بیان کرد: باید بر دشمن مدیریت داشته باشیم و نقشه‌های او را خنثی کنیم.

مصلحی به اعتراف دشمن در پیشرفت ایران در بحث تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: دشمنان اعتراف دارند تحریم‌ها در جلوگیری از پیشرفت کشور بی‌تاثیر بوده است.

وزیر سابق اطلاعات پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را سبب الگو شدن برای دیگر کشورها عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی اکنون در دنیا الگو شده و مقاومت انقلاب اسلامی در جهان پاسخ داده است.

وی در پایان مقاومت را هزینه الگو شدن انقلاب اسلامی در دنیا عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول