اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سید حسین علوی:

دشمنی آمریکا برای ایران عزت آورد

نویسنده مطبوعات با بیان اینکه ایران الگوی کشورهای استقلال‌خواه جهان شده است گفت: دشمنی آمریکا برای ایران عزت آورد.

دشمنی آمریکا برای ایران عزت آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید حسین علوی ظهر امروز در مناظره با صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با موضوع «ایران و آمریکا، تعامل یا تقابل» اظهار کرد: ادبیات انقلاب اسلامی از ابتدا در مقابل قدرت‌های شرق و غرب بوده است.

وی در ادبیات امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواند و افزود: مبارزه با استکبار جهانی در مبانی انقلاب اسلامی از سال 42 وجود داشته و نباید آن را کتمان کرد.

علوی با بیان اینکه آمریکا از ابتدا در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است، تصریح کرد: آمریکا میلیاردها دلار علیه ایران اسلامی هزینه کرده است.

نویسنده مطبوعات به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) اشاره کرد و گفت: سفارت آمریکا جاسوسخانه بود و امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب نخست عنوان کرد.

وی خوی استکبارگران را ددمنشی و حیوانی دانست و بیان کرد: منافع ملی باید تعریف شده و رابطه و دوستی با آمریکا باید در چارچوب مشخصی معلوم شود.

علوی با اشاره به اختلاف نگاه در منفعت، خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) الگوی منفعتی فراتر از دنیای مادی است.

نویسنده مطبوعات هدف از زندگی برای بعضی از افراد را رسیدن به لذت دنیوی عنوان کرد و یادآور شد: رسیدن به لذت دنیوی حقیقت لیبرالیسم است.

وی با تاکید براینکه دشمنی آمریکا برای ایران عزت آورده است، اظهار کرد: صدای انقلاب اسلامی اکنون به گوش مردم تمام نقاط عالم رسیده و دارای متحدان ضد استکباری هستیم.

علوی ساختن کشور را به برکت تحریم آمریکا دانست و بیان کرد: در شرایط تحریم به بسیاری از دستاوردها رسیدیم.

نویسنده مطبوعات نگاه انقلاب اسلامی به منفعت را فراتر از مسائل مادی خواند و تصریح کرد: ملت ایران با مبارزه با آمریکا عزیز شده و آخرت خود را تضمین کرده است.

وی دنیا را مزرعه آخرت توصیف کرد و افزود: امروز بیشتر مایحتاج ایران در داخل کشور تولید می‌شود.

علوی به جایگاه آمریکا پس از 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: آمریکا امروز بسیاری از نقاط راهبردی خود در جهان را از دست داده است.

نویسنده مطبوعات با بیان اینکه بسیاری از کشورها مسیر استقلال‌خواهی را از ایران آموختند، خاطرنشان کرد: ایران روش مبارزه با رژیم صهیونیستی را به لبنان آموخت و این یک موفقیت برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی به جلوگیری از زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی توسط ایران اشاره کرد و یادآور شد: امروز کشورهای دنیا ایران را به عنوان الگو می‌بینند.

علوی با اشاره به برنامه اسلام برای زندگی بشر در دنیا، اظهار کرد: آبادانی در زمین دستور انبیا است.

نویسنده مطبوعات ماهیت آمریکا را کبریایی خواند و بیان کرد: آمریکا ادعای فرعونیت دارد.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول