اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

آمریکایی‌ها در مذاکرات ژنو تعادل خود را از دست دادند

امام جمعه لامرد گفت: در مذاکرات ژنو پذیرش غنی‌سازی جمهوری اسلامی را در دنیا جا انداخت و آمریکایی‌ها در این مذاکرات تعادل خود را ازدست دادند.

آمریکایی‌ها در مذاکرات ژنو تعادل خود را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد،حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: صحیفه سجادیه سرمایه‌ای بسیار ارزشمند برای مسلمانان است.

خطیب جمعه لامرد افزود: لزومی ندارد صحیفه سجادیه به زبان عربی خوانده شود بلکه به زبان فارسی می‌توانیم آن را قرائت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز باید در سبک زندگی یک تجدید نظر جدی انجام شود، گفت: آمار طلاق در ایران وحشتناک است و چه قدر و تا به کی باید زن بی‌شوهر در جامعه داشته باشیم.

هاشمی‌شهیدی ادامه داد: تمام این‌ها در راستای این موضوع است که سبک زندگی اسلامی وجود ندارد.

وی در مورد مذاکرات ژنو و امضای تفاهم‌نامه نیز خاطرنشان کرد: در مذاکرات ژنو پذیرش غنی‌سازی جمهوری اسلامی را در دنیا جا انداخت و آمریکایی‌ها در این مذاکرات تعادل خود را ازدست دادند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان لامرد ابراز داشت: در مذاکرات ژنو شرایط و تیم هسته‌ای کشورمان به‌گونه‌ای پیش رفتند که بسیار قابل تحسین است و تمام دنیا دیدگاهش نسبت به جمهوری اسلامی ایران عوض شد.

هاشمی‌شهیدی اضافه کرد: در مسائل هسته‌ای هیچ‌گاه خلاف قانون عمل نکرده‌ایم چراکه حکومت ما یک حکومت قانونی است و تمام برنامه‌ها به صورت قانونی پیش می‌رود و به اهداف خود رسیده‌ایم و اگر دشمنان زورشان می‌رسید تاکنون بسیاری از بلاها بر سر کشورمان آورده بودند.

امام جمعه لامرد همچنین با اشاره به فرارسیدن روز معلولان بیان کرد: امروز معلولان مشکلات فراوانی دارند و به عنوان مثال قیمت یک سمعک به 12 میلیون تومان می‌رسد.

وی تصریح کرد: باید تمام افراد جامعه تلاش کنند تا معلولان از زندگی خود عقب نمانند چراکه استعدادهای ناباور در وجود آنان قرار دارد که اگر بارور شود می‌تواند کمک شایانی به جامعه کند و تا زمانی که یک انسان نفس می‌کشد بسیار مهم و ارزشمند است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد در مورد روز همبستگی با ملت فلسطین تصریح کرد: چنانچه فلسطینی‌ها رهبران خوبی داشتند در حال حاضر در این وضعیت نبودند.

هاشمی شهیدی ادامه داد: بیشتر رهبران خوب فلسطینی توسط اسرائیل جنایتکار ترور و یا اینکه از مسیر مقاومت خود منحرف شده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که قانون اساسی جمهوری اسلامی توسط فرهیختگان انقلاب اسلامی نوشته شده است تصریح کرد: در قانون اساسی تمام موضوعات مختلف در نظر گرفته شده و بهترین قانون اساسی است و یک بازنگری بسیار خوب نیز در آن انجام شد.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول