اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

هدف از شعار حقوق بشر آمریکاییان، بلعیدن ملت‌هاست

امام جمعه موقت اصفهان گفت: هدف از سردادن شعار حقوق بشر از سوی آمریکایی‌ها و مستکبران بلعیدن ملت‌ها و رسیدن به منافع خود است.

هدف از شعار حقوق بشر آمریکاییان، بلعیدن ملت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام سید‌مجتبی میردامادی در خطبه‌های دشمن شکن این هفته نماز جمعه اصفهان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: رعایت تقوای الهی رمز موفقیت در دنیا و آخرت است، برای ذکر و یاد خدا شرایط خاصی لازم نیست.

وی بیان داشت: نمازجمعه یکی از مواردی است که یاد خدا را در دلمان زنده نگه می‌دارد، طبق روایات و احادیث برای نماز جمعه ثواب بسیاری شمرده شده است، از جمله اینکه ثواب اقامه نماز جمعه با حج مقبول برابر است.

میردامادی با برشمردن برخی از عجایب و شگفتی‌های خلقت انسان تصریح کرد: مؤمنان با نگاه به این شگفتی‌ها باید به تفکر و تأمل بروند و به یاد خدا و خالق قادر خود باشند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: زمانی که انسان با مطالعه کتاب تکوین و تشریعی به یاد خدا بیفتد به قادریت خداوند و خالق پی می‌برد، دیگر از هیچ کس و هیچ چیز نمی‌ترسد امام (ره) بر همین منوال در زمان پایه‌گذاری انقلاب اسلامی ایران با قدرت بیان کرد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تأکید کرد: حضرت امام (ره) فرمودند عالم محضر خداست در محضر خداوند گناه نکنید، بزرگان و عالمان دینی همواره بر یاد مکرر خدا توصیه کرده‌‌اند.

میردامادی ابراز کرد: از جمله مناسبت‌های هفته جاری ولادت سفیر چهارساله کربلا امام محمد باقر است. این امام شریف حرکت علمی و انقلاب علم اسلامی را آغاز کرد و راهی را به سوی مسلمانان و شیعیان باز نمود که تا آن زمان گشوده نشده بود.

وی خاطر نشان کرد: علم هرگز نباید به دست نااهلان بیفتد چراکه از آن سوء استفاده می‌کنند و همچون امروز که زورگویان با علم خود قصد سلطه‌گری بر عالم دارند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: روز 16 آذر روز دانشجو است دانشجویانی که قهرمانانه در برابر استکبار ایستاده‌اند و رژیم منحوس پهلوی تاپ سخن حق آنان را نیاورد و آنها را به شهادت رساند، دانشجو باید دارای تحلیل و بصیرت بسیاری باشد و سیاست‌زده و سیاست‌ باز نباشد.

وی با اشاره به روز حقوق بشر در هفته جاری گفت: آمریکای جنایتکار 500 سال است که حقوق بشر را زیر پا گذاشته است، این جانیان برای فریفتن جهانیان سازمان حمایت از حیوانات را تشکیل داده‌اند ولی در زندان‌های مخفی خود حقوق انسان ها را به راحتی پایمال می‌کند.

میردامادی عنوان کرد: مستکبران و در رأس آنان آمریکایی‌ها در جهان امروز از هیچ جنایت و تجاوزی به حقوق بشر انسان‌ها برای رسیدن به منافع خود فروگذاری نمی‌کنند و شعار حمایت از حقوق بشر را دست‌آویز امیال خود قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: امروز ملت ایران همه عمار‌های رهبر عزیز معظم انقلاب هستند و برای دفاع از اسلام و انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند. سردادن شعار حقوق بشر از سوی آمریکایی‌ها برای بلعیدن حقوق ملت‌هاست.

وی در پایان بیان داشت: در توافق ژنو چنانچه آمریکا قصد بازگشت از تعهدات خود را داشته باشد ایران نیز تعهدات خود باز خواهد گشت و زیر بار ظلم و زورگویی نخواهد رفت.

انتهای پیام/63001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول