اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مسئولان مشکلات اداری تولیدکنندگان را برطرف کنند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکلات و پیچ و خم‌های اداری برای تولیدکنندگان حذف شود، گفت: مسئولان این مشکلات و موانع را برطرف کنند.

مسئولان مشکلات اداری تولیدکنندگان را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی ظهر امروز در همایش تعامل بسیج اصناف استان و مسئولان که در سالن شهید حسن‌پور سپاه استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه مشکلات و پیچ و خم‌های اداری برای تولیدکنندگان باید حذف شود، اظهار کرد: مشکل اقتصاد باید در داخل کشور برطرف شود.

وی افزود: ما تولیدکنندگانی داریم که در عرصه تولید اهتمام خاصی به اشتغال‌زایی و تولید محصولات دارند اما در پیچ و خم‌های اداری به مشکل بر می‌خورند و مسئولان باید این مشکلات و موانع را برطرف سازند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره مسائل سیاسی روز کشور بیان کرد: تجربه دوران پس از انقلاب اسلامی نشان داده که استکبار همیشه بی‌‌اعتماد بوده است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع مکرراً تأکید کرده‌اند.

حسینی تصریح کرد: غرب همیشه به دنبال این بوده است تا با بهانه‌های بیهوده، در سر راه پیشرفت کشور مانع ایجاد کند و تلاش می‌کند تا به هر روشی که شده نظام را به چالش بکشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: ایران هیچ‌گاه به دنبال ایجاد هیاهو و ماجراجویی نبوده و همیشه تلاش کرده است تا در فضایی مسالمت‌آمیز به مذاکره بپردازد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اخیر عنوان کرد: نتیجه اصلی این مذاکرات برای ما، به رسمیت شناختن حق قانونی غنی‌سازی بود، حقی که دشمن به پذیرفتن آن تن نمی‌داد.

حسینی اضافه کرد: نتایج این مذاکرات برای هیچ یک از طرفین در عین حال که برد نبود، باخت هم نبود.

در ابتدای این جلسه محمود الیکاهی مسئول سازمان بسیج اصناف استان هدف از برگزاری این جلسه را تعامل بیشتر اصناف استان با مسئولان در زمینه رفع مشکلات اقتصادی دانست.

گفتنی است این جلسه با حضور علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، داریوش جودکی رئیس سازمان تعزیرات و رئیس اتحادیه‌ها و اصناف استان برگزار شد.

انتهای پیام/2667/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول