اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس:

زندگی مدرس الگویی برای نمایندگان مجلس است

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: زندگی مدرس الگویی برای افرادی است که از حقوق ملت ایران در مقابل استکبار جهانی دفاع می‌کنند.

زندگی مدرس الگویی برای نمایندگان مجلس است

 علی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: آیت‌الله سید حسن مدرس به‌عنوان نماینده واقعی مردم زمان خود در مجلس رسالت خود را به‌نحو احسن انجام داد.

وی ادامه داد: مدرس با تمام توان خود در مقابل ظلم و ستم رضاخان ایستادگی کرد تا الگویی باشد برای کسانی که امروزه در مقام نمایندگی مجلس به‌سر می‌برند.

جلیلیان رفتار و زندگی مدرس را سرمشق و الگویی برای کسانی عنوان کرد که سعی دارند از حقوق ملت ایران در مقابل استکبار جهانی دفاع کنند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع کردن از حقوق مردمی که دشمنان نظام آن را پایمال کرده‌اند و تلاش مضاعفی در نابودی آن دارند، کار بسیار سخت و دشواری است.

وی خاطرنشان کرد: مردم نمایندگانی مستقیما از طرف خود به مجلس می‌فرستند که پاسدار حقوق آن‌ها باشند و در تصمیم‌گیری‌های خود حقوق واقعی مردم را به‌ رسمیت بشناسند.

به گفته جلیلیان، مجلس شورای اسلامی تاثیری مستقیم بر سرنوشت مردم دارد و نمایندگان مردم در مجلس باید با تصویب قانون‌های مشخص و صحیح تکلیف مهم و خطیر خود را انجام بدهند.

وی بیان داشت: مردم با اعتماد خود به نمایندگان مسئولیت آن‌ها را در این امر بیشتر کردند و خواهان این هستند که حقوق واقعی و قوانین مصوبی که به‌نفع مردم باشد، صادر کنند.

انتهای پیام/2700/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول