اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان برخوار:

نمایندگان مجلس با بصیرت یاد و راه شهید مدرس را زنده نگه‌ دارند

امام جمعه برخوار با بیان اینکه شهید مدرس مورد تعظیم و تأیید حضرت امام (ره) بود، گفت: نمایندگان مجلس باید با الگو قرار دادن شهید مدرس با بصیرت یاد و راه این شهید عزیز را در عمل زنده نگه‌ دارند.

نمایندگان مجلس با بصیرت یاد و راه شهید مدرس را زنده نگه‌ دارند

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرمایشی از امام سجاد (ع) که «خدایا! دنیا بی ذکر تو پاکیزه نیست و آخرت بی گذشت تو شایسته نیست، روزهای زندگی بی طاعتت بی ارزش است و دلها بی محبتت آلوده و نعمتها بی آمرزشت ناگوار است» به موفقیت اخیر دیپلمات‌های کشورمان در مذاکرات ژنو با گروه 5+1 اشاره کرد و افزود: موفقیت و پیروزی در مذاکرات اخیر انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، عصبانیت حکام متکبر رژیم جعلى صهیونیستی و نیز سردرگمى و هراس کشورهاى مرتجع عرب به ‏ویژه عربستان صعودى را موجب شد.

وی در ادامه از زحمات تیم مذاکره‌کننده تقدیر و اضافه کرد: تشکر ملت و مسئولان ایران هرگز به‏ معناى خوش‏‌خیالى و اعتماد به سران استکبار و حامیان صهیونیسم نبوده و نیست و تیم مذاکره‌کننده، باید مراقب زیاده‏‌خواهی‌های طرف مقابل باشد و با هوشمندى و توکل به قدرت الهى، مذاکرات منطقى و شفافى را در فضایى از احترام متقابل تدبیر کنند و تا حصول حقوق ملت شریف ایران به پیش بروند.

امام جمعه برخوار با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای هم تنها فرصت و هم اتمام حجتى از طرف ملت ایران به غرب و سران کشورهاى اروپایى است و انتظار ملت از آنها این است که بدون مکر و حیله، جریان مذاکرات را پىگیری کنند، ادامه داد: ملت بزرگ ایران در دوران پس از پیروزى انقلاب اسلامى به خوبی یاد گرفته‌اند که در شرایط سخت و دشوار داخلى و خارجى، چگونه با مجاهدت و استقامت از بحران‌ها و گردبادهاى فتنه عبور کند و از این پس نیز به لطف الهی از هرگونه تهدید براى خویش فرصت خواهند ساخت.

وی با اشاره به 10 آذر سالروز شهادت مجاهد نستوده، مجتهد آگاه، حضرت آیت‌الله شهید سید حسن مدرس (ره) تاکید کرد: شخصی که مورد تعظیم و تأیید حضرت امام (ره) بود و نمایندگان مجلس ما باید با الگو قرار دادن شهید مدرس به عنوان نمونه کامل یک نماینده مسلمان، متعهد، متشرع، شجاع و با بصیرت یاد و راه این شهید عزیز را در عمل زنده نگه‌ دارند.

امام جمعه برخوار تصریح کرد: مجلس به عنوان نهاد حاکمیت ملی از آن چنان جایگاه و اقتداری برخوردار است که به تعبیر مقام معظم رهبری مجلس باید اثرگذار، پررنگ، فعال و دارای نقش باشد.

انتهای پیام/63023/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول