اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان تأکید کرد

ارتباط مدیران ارشد صنعت برق با نمایندگان مجلس

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، ارتباط مدیران ارشد صنعت برق با نمایندگان مجلس را بسیار مهم دانست.

ارتباط مدیران ارشد صنعت برق با نمایندگان مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عبدالرحمان رستمیان ظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان با وی که جمعی از معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‏ای سمنان نیز در آن حضور داشتند، از تعامل این شرکت با نمایندگان استان در این خصوص قدردانی کرد.

وی افزود: اطلاع نمایندگان از شرایط کاری صنعت برق بی‏شک در اصلاح فرآیندها و تصویب قوانین کمک خواهد کرد.

رستمیان با اشاره به اهمیت انرژی الکتریکی، نقش برق را در مقایسه با برخی منابع انرژی دیگر در حفظ محیط زیست مهم ارزیابی کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اقدامات خوبی که در راستای خودکفایی صنعت برق در بخش تجهیزات و تاسیسات مرتبط انجام شده است، افزود:  تحریم‏هایی که دشمنان به ناحق به کشورمان تحمیل کردند، تبدیل به فرصتی شد تا بیشتر به نقاط ضعف و قوت خود پی ببریم و باید در راستای تقویت نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف اقدام جدی کنیم.

همچنین در این جلسه، مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت برق در حوزه تولید، انتقال و فوق توزیع برق در استان سمنان و شهرستان دامغان، ایجاد و توسعه زیرساخت‏های لازم به منظور تامین انرژی الکتریکی به صورت مستمر و پایدار و باکیفیت مناسب را مهم‏ترین هدف این شرکت عنوان کرد.

سیدعلی‏اکبر صباغ اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت بیشتر مدیران ارشد و نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی و رفع محدودیت‏های منابع مالی، زیرساخت‏های لازم برای توسعه بیشتر استان فراهم آید.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول