اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

خانواده‌ها الگو‌های صحیح اخلاقی را در تربیت فرزندان به کار گیرند

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: خانواده‌ها الگوهای صحیح اخلاقی و تربیتی را در تربیت فرزندان خود به کار گیرند.

خانواده‌ها الگو‌های صحیح اخلاقی را در تربیت فرزندان به کار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار ابراهیم کریمخانی صبح امروز در نشست بصیرت کارکنان فرماندهی انتظامی خلخال با اشاره به ایجاد آسیب‌های نوظهور در جامعه توسط دشمنان ایران و اسلام اظهار داشت: دشمن در حال حاضر خانواده‌ها را هدف قرار داده و برای تزلزل این بنیان اجتماعی همچنان در تلاش است.

وی خانواده را اصلی‌ترین کانون برای تربیت فرزندان عنوان کرد و یادآور شد: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود در جامعه باشند و آنها را از گزند آسیب‌های اجتماعی مصون دارند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود مودت و محبت در کانون گرم خانواده بین والدین و فرزندان را سدی در برابر ورود تهاجم فرهنگ منحط بیگانه به چارچوب خانواده‌ها اعلام کرد و افزود: پدر و مادر نقش اساسی در رهنمون‌سازی فرزندان به سوی تعالیم الهی و دینی اسلام دارند و در این راه باید کوششی وافر و تلاشی جدی داشته باشند.

کریمخانی با اعلام اینکه کارکنان ناجا الگویی برای سایر خانواده‌ها هستند، تصریح کرد: خانواده‌های ناجا در مقابل دیدگان اجتماع قرار دارند و به نوعی الگویی برای سایر اقشار جامعه محسوب می‌شوند.

این مسئول مشکل اصلی جامعه امروز ما در خانواده‌ها را غافل شدن اولیا و عدم ارتباط صحیح اولیا با فرزندان اعلام کرد و بیان داشت: اگر این تعامل خواسته و ناخواسته در خانواده برقرار شود تربیت فرزندان در مسیر واقعی خود قرار خواهد گرفت ولی اگر این تعامل در خانواده برقرار نباشد نونهال، نوجوان و جوان و کانون خانواده با مشکل روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی مسئول عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال نیز با اشاره به آیات و احادیث اسلامی در دین مبین اسلام خطاب به خانواده در خصوص حفظ بنیان خانواده و تحکیم آن گفت: خانواده در معرض بیشترین آسیب‌ها قرار دارد و بصیرت خانواده‌ها نقش اساسی در جلوگیری از فتنه دشمنان در آسیب به خانواده‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ حسین بهمنی فرمانده انتظامی شهرستان خلخال نیز در جمع کارکنان خانواده‌های ناجا از عملکرد شش ماهه فرماندهی انتظامی خلخال گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/62008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول