اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پلدختر:

ارتباط عاطفی میان اعضای خانواده مانع از ایجاد انحرف در فرزندان می‌شود

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: والدین باید از معاشرت فرزندان خود با اشخاص مختلف آگاه بوده و با ایجاد ارتباط عاطفی و خانوادگی مانع از قرار گرفتن آنها در مسیر انحرف ‌شوند.

ارتباط عاطفی میان اعضای خانواده مانع از ایجاد انحرف در فرزندان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، بهمن دیناروند ظهر امروز در کارگاه راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در پلدختر با بیان اینکه اعتیاد بزرگترین آسیب اجتماعی است، افزود: این معضل جوانان و نوجوانان و سرمایه‌های آینده کشور را هدف قرار داده است که لازم است، خانواده‌ها و مسئولان با دقت بیشتری با این مشکل مقابله کنند.

وی پیشگیری در حوزه اعتیاد را مهم‌تر و مقدم بر درمان دانست و گفت: بنابراین مردم به ویژه دانش‌آموزان باید بیش از پیش از خطرات و آسیب‌های مصرف مواد مخدر آگاه شوند، زیرا درمان علاوه بر ضررهای مادی بر روح و روان تاثیر منفی می‌گذارد.

دیناروند با بیان اینکه ایران بهترین جوانان را دارد، افزود: گرایش جوانان به مواد مخدر آنها را به سمت بی‌هویتی سوق می‌دهد که ایجاد صمیمیت و ارتباط درست بین والدین و فرزندان بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه سرچشمه بسیاری از معضلات اجتماعی مواد مخدر است، گفت: خانواده‌ها باید معضل اعتیاد را جدی بگیرند و والدین مراقب فرزندان خود باشند، تا به سوی اعتیاد گرایش پیدا نکنند.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر با هشدار به خانواده‌ها در‌باره کنترل فرزندان به‌ویژه قشر نوجوان و جوان تاکید کرد و گفت: پایه تمام منکرات و جرایم اجتماعی آلوده شدن به مواد مخدر و دام اعتیاد است، بنابراین والدین باید از معاشرت فرزندان خود با اشخاص مختلف آگاه بوده و با ایجاد ارتباط عاطفی و خانوادگی آنان را از قرار گرفتن در مسیر منحرف و خلاف دوری دهند.

انتهای پیام/2304/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول