اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صدیقی:

وجود رهبری بابصیرت عامل شکست نقشه‌های دشمنان است

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه گفت: دشمنان نظام همواره سعی در بر‌اندازی این نظام مقدس داشته‌اند اما با وجود رهبری مقتدر و بابصیرت نقشه‌های دشمنان همیشه با شکست روبرو می‌شود.

وجود رهبری بابصیرت عامل شکست نقشه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله کاظم صدیقی بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین از جمله استان‌های کشور است که از دیرباز حوزه‌های علمیه فعالی داشته است.

وی افزود: وجود این حوزه‌های علمیه موجب شد که عالمان و شخصیت‌های برجسته زیادی در این استان تربیت شوند که برخی از آن‌ها از چهره‌های مشهور عالم اسلام به شمار می‌روند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیشرفت‌های مدارس علمیه در این استان عنوان کرد: مدارس علمیه استان قزوین و طلاب آن در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند.

صدیقی با اشاره به تلاش دشمنان برای براندازی نظام تصریح کرد: دشمنان این نظام همواره سعی دارند مردم را از این نظام دلسرد کرده و این نظام مقدس را نابود کنند اما با وجود رهبری مقتدر و بابصیرت نقشه‌های دشمنان همیشه با شکست روبرو می‌شود.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان قزوین فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و گام‌های ارزشمندی برداشته‌اند که جای بسی تقدیر دارد.

وی با ابراز خرسندی از دیدار با آیت‌الله باریک‌بین بیان کرد: وجود آیت‌الله باریک‌بین برای مردم استان قزوین مایه دلگرمی و برکت برای مردم استان قزوین به خصوص کارکنان دادگستری این استان است.

گفتنی است، مشاور عالی رئیس قوه قضائیه کشور در بدو ورود به استان قزوین با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/77010/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول