اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت نهم دی‌ماه

جشنواره استانی سرود بصیرت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت نهم دی‌ماه نخستین جشنواره استانی سرود بصیرت در این استان برگزار می‎شود.

جشنواره استانی سرود بصیرت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در نشست گرامیداشت نهم دی در این استان، اظهار کرد: فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 یک پروژه‌ای بزرگ با 13 ماه کار کارشناسی در اتاق‌های فکر استکبار جهانی و ایادی وابسته داخلی بود.

وی افزود: ستاد بزرگداشت این حماسه در استان در پیروی از منویات مقام عظمای ولایت، توجه به عمق شعارهای اصلی و خواسته‌های ملت ایران با رویکرد تبیینی و نه تبلیغی را سرلوحه کار خود در بزرگداشت این حماسه فراموش نشدنی قرار داده است.

گرجی با بیان اینکه هفته‌ بصیرت از سوم تا دهم دی ماه نامگذاری شده‌ است، گفت: به همت ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه استان و در راستای عملی کردن تدابیر مقام عظمای ولایت که فرمودند «در بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه از جنبه‌های شعاری و کارهای کم‌‌ تأثیر پرهیز شود» برنامه‌های ویژه‌ای بدین منظور پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه‌ فتنه، گفت: 10 کمیته تخصصی و 9 ستاد شهرستانی عهده‌دار اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده بزرگداشت این حماسه در استان هستند.

وی از برگزاری 9 همایش بزرگ«لبیک یا رسول‌الله(ص)، میثاق با ولایت» در 9 مرکز شهرستان استان خبر داد و گفت: در 32 بخش استان نیز نشست‌هایی با همین عنوان و در راستای بصیرت‌افزایی عموم مردم همراه با بهره‌گیری از سخنرانان توانا برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: اولین جشنواره استانی سرود بصیرت با موضوعات بصیرت عاشورائی، ولایت، انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، وحدت و همدلی، حماسه‌ سیاسی و اقتصادی، بسیج و دفاع مقدس، نهم دی ماه توسط کمیته فرهنگی هنری ستاد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68001/س20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول