اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 8 ماه گذشته صورت گرفت

برگزاری 57 نشست بصیرتی ویژه کارمندان استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی از برگزاری 57 نشست بصیرتی ویژه کارمندان استان طی 8 ماه گذشته خبر داد.

برگزاری 57 نشست بصیرتی ویژه کارمندان استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رحم‌خدا عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست‌های بصیرتی در راستای تقویت همبستگی اجتماعی بین کارمندان برگزار شده و  موجب نزدیکی قلب‌ها و افزایش اتحاد و همدلی می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها با حضور کارمندان بسیجی در شهرهای اراک، خمین، ساوه و شازند برگزار شده است، خاطرنشان کرد: انسان از بدو آغاز زندگی به سوی رشد و تکامل در حال حرکت بوده و هست و لازمه رسیدن به این تکامل داشتن بصیرت و اعتقادات دینی است.

به گفته مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی، بصیرت یعنی اینکه ما به مقتضای زمان خود باید شناختمان را نسبت به دین و اعتقاداتمان به حدی افزایش دهیم تا به درجه‌ای از بینش و درک دست یابیم که بتوانیم در مقابل مکر دیگران و مکر نفس خویش راه صحیح را انتخاب کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی تاکید کرد: کارمندان مومن و متدین بسیجی با الگوپذیری از شهیدان ، با عزمی راسخ و همتی بلند با گسترش فضای دینی و ارزشی و انقلابی در تحقق فرامین امام خامنه‌ای‌ نقش‌آفرین بوده و امروز با حضور مخلصانه با ارایه خدمات مخلصانه و بی‌منت و تکریم ارباب رجوع در سازمان‌ها و ادارات در ایجاد تحولات اداری حماسه‌آفرینی می‌کنند.

وی در ادامه، اعزام 392 نفر از کارمندان استان به اردوهای راهیان نور، یک‌هزار و 10 نفر به مراسم ارتحال امام راحل و 104 نفر به اردوی فرهنگی تفریحی حلقه‌های صالحین، شرکت 272 نفر از کارمندان بسیجی استان در برنامه‌های کوهپیمایی شهرهای اراک، ساوه و شازند، برگزاری 24 کارگاه آموزشی ویژه سرگروه‌‌های شجره طیبه صالحین در اراک و 23 مورد آموزش بسیجیان عادی در خمین و شازند، دیدار با 18 خانواده شهید و جانباز بالای 70 درصد و برپایی 57 نشست بصیرتی ویژه کارمندان در اراک، خمین، ساوه و شازند را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هشت ماه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/87004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول