اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس خواستار شد

تسریع در تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی تاکستان

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی تاکستان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

تسریع در تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی تاکستان

رجب رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان خواستار تسریع در تکمیل بیمارستان 96 تخت‌خوابی تاکستان از سوی وزارت بهداشت شد و اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان ضمن تأمین نیروی انسانی و خرید «سی‌ تی‌ اسکن» و دستگاه دیالیز زمینه توسعه سطح درمان در شهرستان تاکستان را فراهم کنند.

وی پیرامون معضل فاضلاب شهری تاکستان افزود: اقدام سریع در تکمیل پروژه فاضلاب تاکستان، تخصیص اعتبارات لازم و نظارت دقیق و فنی برای ضایعات آن باید از سوی وزارت نیرو صورت گیرد چراکه پروژه فاضلاب شهری تاکستان هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تعریض برخی از محورهای جاده‌ای شهرستان تاکستان و ضرورت پیگیری وزارت مسکن و شهرسازی در این خصوص عنوان کرد: با توجه به حساسیت ترانزیتی محورهای شهر تاکستان طرح تکمیل و تعریض محورهای تاکستان ـ نهاوند و سایر محورهای این منطقه باید مورد توجه و تخصیص اعتبار قرار گیرد.

رحمانی عنوان کرد: همچنین امر تخصیص آب مورد نیاز شهرستان تاکستان نیز بر اساس نظر کمیسیون اصل 90 مجلس باید پیگیری و به انجام برسد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های بخش انگور شهرستان تاکستان تصریح کرد: با توجه به وقوع سرما، تگرگ و بارش‌های شدید در نیمه نخست سال جاری انگورکاران شهر تاکستان متحمل خسارت‌های بسیار شدیدی شدند که لازم است سازوکارهایی برای پرداخت بیمه به آنها صورت گیرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین لازم است زمینه‌ای برای افزایش سطح تولید و توجه به ظرفیت‌های کشاورزی تاکستان فراهم شود.

انتهای پیام/77005/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول