اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نایب ‌رئیس مجلس شورای اسلامی

آیین گرامیداشت جانباز شهید تاکستانی برگزار می‌شود

فرماندار تاکستان با بیان اینکه جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس الگوهای ارزشمند برای نسل کنونی و حاضر جامعه اسلامی هستند، گفت: با حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی آیین گرامیداشت جانباز شهید تاکستانی برگزار می‌شود.

آیین گرامیداشت جانباز شهید تاکستانی برگزار می‌شود

علی اکبریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان ضمن تسلیت ایام سوگواری حسینی، اظهار داشت: آیین گرامیداشت یاد و خاطره آزاده و جانباز سرفراز بهروز طاهرخانی با حضور آحاد شهروندان تاکستانی در مسجد مصلی نماز جمعه این شهر برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در روز چهارشنبه با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و زمزمه‌های مداحی آمیخته با شور حسینی برگزار می‌شود.

فرماندار تاکستان بیان کرد: توجه به فرهنگ عاشورا و پاسداری از تشیع در ایام محرم سبب تعمیق و آشنایی با آموزه‌های ناب و متعالی قرآن کریم می‌شود.

اکبریان با اشاره به الهام‌پذیری رزمندگان دفاع مقدس از مکتب عاشورا ابراز داشت: تأسی قرآن کریم و زمزمه تمسک به اهل‌بیت سبب شد تا رزمندگان با خلوص و پاکی دل در ایام جنگ تحمیلی در جبهه‌های نبرد حضور یافته و امروز نسل جوان مکتب دار حریم شهادت است.

وی با بیان اینکه جانبازان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس الگوهای ارزشمند برای نسل کنونی و حاضر جامعه اسلامی هستند، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا ضمن بسترسازی مناسب زمینه را برای حضور موفق‌تر قشر جوان و نوجوان جامعه در عرصه‌های دینی و اسلامی مهیا کرد.

فرماندار تاکستان به ترتیب برنامه‌های مختلف برای اجتماع پرشور شهروندان تاکستانی در روز تاسوعا و عاشورا حسینی را بیان کرد و گفت: اجتماع و عزاداری شهروندان تاکستانی طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سال جاری به مانند سال‌های گذشته در شهر تاکستان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77005/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول