اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی تاکستان مطرح کرد

عضویت رایگان تاکستانی‌ها در کتابخانه‌های عمومی

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان گفت: در هفته گذشته تعداد زیادی از شهروندان تاکستانی به عضویت رایگان کتابخانه‌های این شهرستان درآمدند.

عضویت رایگان تاکستانی‌ها در کتابخانه‌های عمومی

کلثوم میرزاحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی را برشمرد و اظهار داشت: تأثیر مطالعه امروز در کنار وجود شبکه‌های مجازی هنوز عامل تحکیم و تقویت اصول فکری است و فرهنگ مطالعه باید با گستردگی عمیق در بین نسل‌های جوان نهادینه شود.

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان افزود: احیای امر کتاب‌خوانی با توجه به گسترش فضاهای تبلیغاتی امری مورد نیاز است و رسانه‌ها باید در عمل به وظایف خویش نسبت به آگاه‌سازی شهروندان برای گرایش بیشتر به سوی مطالعه اهتمام جدی داشته و اخبار بخش کتاب را نیز نشر دهند.

میرزاحسینی بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی شهرستان و انجام عضویت رایگان را جزو مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب شهرستان تاکستان برشمرد.

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان عنوان کرد: برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب و آثار عاشورایی، کلاس شعر و قصه‌خوانی، توضیح کتابداران درباره کتاب و کتابخانه و آشنایی بیشتر اعضا با بخش‌های کتابخانه جزو دیگر رویکرد‌های هفته کتاب در شهرستان تاکستان است.

این مسئول همچنین از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و اهدای جوایزی به برگزیدگان، مسابقه نقاشی و پیاده‌روی با عنوان از مدرسه تا کتابخانه در شهرستان تاکستان خبر داد.

میرزاحسینی با اشاره به شعار بیست و یکمین دوره هفته کتاب با عنوان «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» ابراز داشت: آغاز این برنامه‌ها از بیست و پنجم آبان‌ تا دوم آذر جاری صورت گرفته و شهروندان ضمن آشنایی با مجموعه کتابخانه در جریان روند نشر کتاب در ابعاد و زوایای مختلف قرار گرفتند.

انتهای پیام/77005/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول