اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تاکستان:

دانش‌آموزان تاکستانی با مبانی کتابخوانی آشنا شوند

معاون فرماندار تاکستان بر آشنایی دانش‌آموزان تاکستانی با مبانی کتابخوانی در این شهرستان تأکید کرد.

دانش‌آموزان تاکستانی با مبانی کتابخوانی آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، رضا رحمانی صبح امروز در اختتامیه نمایشگاه کتاب و کتابخوانی مدارس شهرستان تاکستان اظهار داشت: اهمیت کتاب و مطالعه به عنوان راهی برای پیشرفت فرهنگی و تولید علم امروز مورد نیاز است.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز دانش‌آموزان تاکستانی به کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از ابزارهای دسترسی به دانش و علم لازم است تا این مهم در رأس برنامه‌ها قرار گرفته و برای همین منظور برنامه‌ریزی صورت گیرد.

معاون فرماندار تاکستان با بیان اینکه مطالعه کتاب‌های علمی و تحقیقی باید در سبد برنامه‌های روزانه قرار گیرد، بیان  کرد: توجه به سازوکارهای مناسب در امر کتاب در شهرستان تاکستان نیازی ضروری است که این اصل باید توسعه یابد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان نیز در ادامه این مراسم بسترسازی برای افزایش حضور بانوان در کتابخانه را جزو مهم‌ترین اهداف جاری این مدیریت برشمرد و ابراز داشت: کتابخانه شهید بهشتی شهر تاکستان با تعداد 27 هزار جلد کتاب در ناحیه مرکزی شهر تاکستان واقع شده است.

کلثوم میرزاحسینی با بیان اینکه در سال جاری دو هزار کتاب به کتابخانه شهید بهشتی افزوده شده است، اضافه کرد: چهار هزار و 354 نفر عضو کتابخانه بهشتی شهر تاکستان هستند که از این تعداد سه هزار و 500 نفر از جمعیت اعضا را بانوان تاکستانی تشکیل می‌دهند.

وی افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین جوانان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت زن و خانواده، اجرای طرح عضویت رایگان به مناسبت روز زن و اطلاع‌رسانی دقیق برای شرکت در مسابقات فرهنگی از جمله فعالیت‌های کتابخانه‌ شهید بهشتی تاکستان برای دستیابی به مطالعه پایدار است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان تصریح کرد: برگزاری دوره‌ها و جلسات آموزش مهارت‌های زندگی در سالن کتابخانه شهید بهشتی جزو دیگر فعالیت‌هایی است که در راستای مأموریت آموزشی ارشادی کتابخانه انجام شده است.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول