اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تاکستان خبر داد

عضویت 4354 نفر در کتابخانه بهشتی تاکستان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان گفت: چهار هزار و 354 نفر در کتابخانه بهشتی این شهرستان عضو هستند.

عضویت 4354 نفر در کتابخانه بهشتی تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، کلثوم میرزاحسینی صبح امروز در جمع بانوان کتاب‌خوان تاکستانی اظهار داشت: دریافت بودجه برای غنی‌سازی کتب بانوان و برگزاری اردوهای فرهنگی، مذهبی و تفریحی برای اعضای فعال به‌ویژه بانوان از دیگر اولویت‌های مهم کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان است.

وی افزود: توجه ویژه به افزایش حضور بانوان کتاب‌خوان شاخصه‌های فرهنگ مطالعه را گسترش داده و سبب سلامت روحی و جسمی بیشتر حریم خانواده شده و آرامش و نشاط را دوچندان می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان با بیان اینکه نیاز بانوان برای برخورداری از امکانات و تسهیلات اوقات فراغت با کتاب تأمین می‌شود، بیان کرد: مطالعه کتاب یکنواختی و روزمرگی را از بین برده و آثار مفیدی را در هدایت خانواده و تعالی بخشی به افراد در بر دارد.

میرزاحسینی بسترسازی برای افزایش حضور بانوان در کتابخانه را جزو مهم‌ترین اهداف جاری این مدیریت برشمرد و ابراز داشت: کتابخانه شهید بهشتی شهر تاکستان با تعداد 27 هزار جلد کتاب در ناحیه مرکزی شهر تاکستان واقع شده است.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری دو هزار کتاب به کتابخانه شهید بهشتی افزوده شده است، اضافه کرد: چهار هزار و 354 نفر عضو کتابخانه بهشتی شهر تاکستان هستند که از این تعداد سه هزار و 500 نفر از جمعیت اعضا را بانوان تاکستانی تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین جوانان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت زن و خانواده، اجرای طرح عضویت رایگان به مناسبت روز زن و اطلاع‌رسانی دقیق برای شرکت در مسابقات فرهنگی از جمله فعالیت‌های کتابخانه‌ شهید بهشتی تاکستان برای دستیابی به مطالعه پایدار است.

میرزاحسینی تصریح کرد: برگزاری دوره‌ها و جلسات آموزش مهارت‌های زندگی در سالن کتابخانه شهید بهشتی جزو دیگر فعالیت‌هایی است که در راستای مأموریت آموزشی ارشادی کتابخانه انجام شده است.

این مسئول جذب حداکثری افراد به فضای کتاب و افزایش سرانه مطالعه را جزو اهداف متولیان کتابخوانی برشمرد و عنوان کرد: این امید می‌رود با حمایت و همکاری مسئولان گام‌های اثرگذاری برای رونق کتابخوانی شهر تاکستان برداشته شود.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول