اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مهندسی املاک و پدافند غیرعامل کشور:

انرژی هسته‌ای دستاویز دشمن برای ممانعت از پیشرفت ایران است

مدیرکل مهندسی املاک و پدافند غیرعامل کشور گفت: انرژی هسته‌ای دستاویز دشمن برای تحقق اهداف شوم خود و ممانعت از پیشرفت ایران است.

انرژی هسته‌ای دستاویز دشمن برای ممانعت از پیشرفت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی ذوالقدر ظهر امروز در مراسم سومین سالگرد شهید دکتر مجید شهریاری اظهار داشت: روزگاری داشتن ابزارآلات صنعتی همچون ماشین‌آلات کشاورزی، رویایی برای کشور بود؛ اما در حال حاضر ایران به یکی از قدرت‌های برتر جهان در زمینه علمی تبدیل شده است.

وی با اشاره به دستیابی کشور به علوم فنون روز دنیا افزود: امام خمینی (ره) در آن زمان با ایجاد انگیزه در بین جوانان و تقویت این موضوع موجب رسیدن کشور به موفقیت‌های بسیاری شد.

مدیرکل مهندسی املاک و پدافند غیرعامل کشور در ادامه با اشاره به برخی از پیشرفت‌های علمی کشور در زمینه‌های مختلف از جمله دانش هسته‌ای اذعان داشت: دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی برای تحقق اهداف خود در تلاش برای ایجاد موانعی برای پیشرفت ایران هستند و در این راه انرژی هسته‌ای را دستاویزی برای خود قرار داده‌اند.

این مسئول با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان در زمینه استفاده ایران از انرژی هسته‎‌ای و اینکه ایران به دنبال صلاح هسته‌ای است، تصریح کرد: دشمن با بهره‌گیری از رسانه‌های مختلف در تلاش برای القای این موضوع کذب و دروغین به جهانیان است.

وی با اشاره به برخی از نظریه‌های کشورهای غربی در زمینه استفاده ایران از انرژی هسته‌ای افزود: غربی‌ها عنوان می‌کنند که انرژی هسته‌ای کارآمد نیست و تاثیری در زندگی افراد ندارد، اما موضوع این است که اگر این انرژی کارآمد نیست، پس چرا خود غربی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

ذوالقدر همچنین با اشاره به اظهارات کشورهای غربی در زمینه اینکه علت اصلی تحریم‌ها فناوری هسته‌ای است، اذعان داشت: غرب به منظور ایجاد تشویش در بین ملت ایران و همچنین کشورهای حاشیه خلیج فارس این موضوع را عنوان می‌کند.

مدیرکل مهندسی املاک و پدافند غیرعامل کشور در ادامه با اشاره به کاربردهای متعدد فناوری هسته‌ای به صورت صلح‌آمیز اظهار داشت: این دانش در علم پزشکی، دارو .... کاربرد بسیاری دارد.

انتهای پیام/73005/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول