اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

تلاش‌ شورای چهارم در بحث توسعه سرمایه‌گذاری است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: همه تلاش‌ شورای چهارم در بحث توسعه سرمایه‌گذاری در شهر زنجان است.

تلاش‌ شورای چهارم در بحث توسعه سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید امیدی بعدازظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان به سه موضوع مورد بررسی در کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد کارخانه بازیافت در زنجان جزو یکی از این موضوعات است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوبه در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت باید این کارخانه احداث شود، افزود: بر اساس این برنامه دفع غیر اصولی زباله ممنوع شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر زنجان باید در اجرای این برنامه محوریت داشته و در انجام این برنامه سرعت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: برای راه‌اندازی این کارخانه فراخوان لازم نیز اعلام شده و تا پایان ماه جاری فرصت باقی مانده است.

امیدی ادامه داد: با همکاری کارشناسان شهرداری، نمایندگان اداره محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت زنجان موضوع در دست بررسی قرار دارد و در اولین فرصت برای احداث آن اقدام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان موضوع بعدی مورد بحث کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری را پروژه اشراق زنجان اعلام کرد و بیان داشت: این موضوع مورد بحث دقیق کارشناسان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: طبق فراخوان صورت گرفته شرکت توسعه مسکن آذربایجان زیر مجموعه‌ بنیاد مسکن به عنوان سرمایه گذار برای ایجاد پروژه تجاری و خدماتی در زمینی با مساحت 2 هکتار و زیربنای 63 هزار مترمربع در مدت سه سال مورد بررسی قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه باید تلاش شود سرمایه‌گذار مناسب به استان زنجان تزریق شود، تصریح کرد: این شرکت برای ایجاد پروژه اشراق یک‌هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اعلام کرده است.

امیدی در ادامه با اشاره به اینکه همه تلاش‌های شورای چهارم در بحث توسعه سرمایه‌گذاری شهر زنجان است، گفت: سرمایه‌های داخلی استان زنجان و شاخص‌های کشوی باید فعال شوند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: برای ایجاد پروژه اشراق باید هیئت عالیه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

وی موضوع سوم کمسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری را ایجاد پله برقی مکانیزه در شهر زنجان اعلام کرد و اذعان داشت: شرکت فتح الماس پیشنهاد ایجاد این پل را مطرح کرده است.

امیدی با بیان اینکه برای ایمنی شهروندان در کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری هزینه و منابع مالی شهرداری زنجان 40 درصد هزینه را بر عهده گرفته اذعان داشت: 20 درصد هزینه تبلیغات این پل نیز در اختیار شرکت سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول