اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات قرآنی مرحله استانی در زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مسابقات قرآنی مرحله استانی با حضور 189 شرکت کننده در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآنی مرحله استانی در زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سی و ششمین دوره مسابقات استانی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن مجید روز جمعه 15 آذر سال جاری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه از بین 12 هزار نفر شرکت کننده در مسابقات شهرستانی 189 نفر به مرحله استانی راه یافتند، افزود: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری این مسابقات را برای برادران در امامزاده اعلام و خاطرنشان کرد: خواهران نیز در زینبیه اعظم به رقابت می‌پردازند.

این مسئول با بیان اینکه رقابت‌ها در دو گروه زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود.

خدابنده‌لو از حضور 35 شرکت‌کننده برادر در بخش قرائت خبر داد و گفت: تعداد خواهران در این رشته 28 نفر هستند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تعداد برادران شرکت‌کننده در بخش ترتیل را 29 نفر اعلام کرد و ادامه داد: تعداد خواهران در این بخش 31 نفر است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در رشته حفظ قرآن به چهار بخش حفظ کل، حفظ 20 جزء، 10 جزء و پنج جزء برگزار می‌شود، یادآور شد: در مجموع 33 نفر از برادران و 43 نفر از خواهران به رقابت در بخش حفظ می‌پردازند.

این مسئول از حضور داوران بین‌المللی در این مسابقات خبر داد و متذکر شد: داوری بخش برادران توسط استاد احمد ابوالقاسمی، محمد عباسی و محمدمهدی بحرالعلوم انجام می‌گیرد.

خدابنده‌لو در پایان اذعان داشت: در بخش خواهران نیز از داوران بین‌المللی بومی استان زنجان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/73002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول