اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد

استفاده از پزشک مقیم و متخصص طب اورژانس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از پزشک مقیم و متخصص طب اورژانس در استان استفاده خواهد شد.

استفاده از پزشک مقیم و متخصص طب اورژانس

رحیم سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اورژانس را ویترین و نوک پیکان مواجه با بیمار و مشکلات موجود دانست و اظهار داشت: ما سعی می کنیم از نیروهای صاحب تجربه و به لحاظ فنی از بهترین‌ها در این مراکز استفاده کنیم.

وی استفاده از پزشک مقیم را یکی از اقدامات مطلوب انجام شده در کاهش مشکلات اورژانس‌ها اعلام کرد و افزود: این اقدام موجب شده تا یک پزشک همه اقدامات مورد نیاز به یک بیمار را انجام دهد که منجر به کاهش قابل توجه مشکلات می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به استفاده از پزشکان متخصص طب اورژانس در زنجان تصریح کرد: در حال حاضر شش نفر از این متخصصان در بخش ترومای بیمارستان آیت‌الله موسوی مشغول فعالیت هستند.

قائم مقام وزیر در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اورژانس را بنا به دلایلی یک فضای پرتنش اعلام کرد و گفت: تراکم بیمار و همراهان و شرایط اضطرار درمانی شرایط کار را در این مراکز مشکل می‌کند.

سروری شرایط خاص اورژانس را از عوامل بروز تنش و اصطکاک بین مراجعان و کادر درمانی در برخی مواقع عنوان و اضافه کرد: این مشکلات توجیهی ندارد و مراجعان به مراکز درمانی تحت هر شرایطی باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی بر لزوم رعایت هنجارهای لازم در محیط‌های اورژانس و سایر مراکز درمانی تاکید و تصریح کرد: همراهان بیمار باید متوجه باشند که حجم زیاد کار مشکلات این بخش را چند برابر می‌کند از این رو نباید به تنش‌ها دامن زده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: با وجود همه مشکلات حقوق بیمار باید در مراکز درمانی از جمله اورژانس رعایت شود.

قائم مقام وزیر در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با متفاوت اعلام کردن شرایط بیماران نیازمند به حضور کادر پزشکی بر بالین اضافه کرد: هر بیماری نیازمند برخورد خاص خود است.

سروری با اذعان به وجود برخی کاستی‌ها در حوزه درمان از جمله بخش اورژانس گفت: برخورد با این کارکنان متخلف با ارائه مستندات توسط مردم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رضایت نسبی از عملکرد اورژانس وجود دارد، اذعان داشت: شرط برخورد با متخلفان همکاری مردم در ارائه مستندات است.

انتهای پیام/73004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول