اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئول دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی

شرایط ورود مددجویان جدید به چرخه‌ حمایتی بهزیستی اعلام شد

مسئول دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی با اعلام شرایط ورود مددجویان جدید به چرخه‌ حمایتی این سازمان گفت: برنامه‌ ساماندهی فرایند اشتغال مددجویان اجرا می‌شود.

شرایط ورود مددجویان جدید به چرخه‌ حمایتی بهزیستی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهناز کاشی ظهر امروز در نشست مشورتی کارشناسان و معاونان اشتغال بهزیستی 6 استان که در بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بهزیستی متولی ایجاد اشتغال برای مددجویان نیست زیرا منابعی در اختیار ندارد که در این زمینه هزینه کند.

وی افزود: سازمان بهزیستی تنها نقش آماده‌سازی و تسهیل‌گری را در زمینه‌ اشتغال مددجویان بازی می‌کند و در این جهت برنامه‌ ساماندهی فرایند اشتغال آنها شامل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، آماده‌سازی مددجو، خدمات مددکاری، تسهیل فرایند به‌کارگیری و تثبیت شغل را به اجرا می‌گذارد.

این مسئول با بیان اینکه هیچ مددجویی بدون مصاحبه نباید وارد سازمان بهزیستی شود، گفت: نیازسنجی، اولویت‌گذاری نیازها و آگاهی از وضعیت فکری و اجتماعی مددجویان جزو اموری است که باید قبل از ورود مددجو به بهزیستی انجام شود.

وی گفت: اگر مددجویی آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش‌های مهارتی را ندیده باشد نباید برای اشتغال معرفی شود و بدون این آموزش‌ها اشتغال مددجو ماندگار و پایدار نخواهد بود.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول