اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خبر داد

راه‌یابی 200 نفر به مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربی

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: رقابت‌های مرحله استانی مسابقات قرآن کریم از هفتم آذر ماه با شرکت 200 نفر در ارومیه آغاز می‌شود.

راه‌یابی 200 نفر به مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام احمد اصغرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم، پنجمین دوره مسابقات ابتهال، ششمین دوره مسابقات اذان و هیجدمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و تواشیح در ارومیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات از بیست و یکم تا بیست و سوم آذرماه امسال در حسینیه مسجد سید جواد ارومیه برگزار می‌شود.

اصغرنژاد گفت: در این دوره از رقابت‌ها 114 نفر در بخش برادران و 81 نفر در بخش خواهران در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم، اذان، مدیحه سرایی، تواشیح و ابتهال با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به رقابت 42 نفر در سی و ششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن، خاطرنشان کرد: 21 نفر از راه یافتگان به مرحله استانی مسابقات مفاهیم خواهران و 21 نفر از برادران هستند که هفتم آذرماه در مسجد نرگس خاتون ارومیه با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله استانی این دوره از مسابقات در دو رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال در ارومیه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از اعزام برترین‌های مسابقات قرآن کریم استان به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: اختتامیه این دوره از رقابت‌های قرآنی نیز نهم آذر ماه در حسینیه مسجد سید جواد ارومیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اصغرنژاد یادآور شد: مرحله شهرستانی مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم، اذان و ابتهال مهر ماه امسال در 17 شهرستان استان برگزار شده است.

انتهای پیام/61009/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول