اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش مطرح کرد

رشد کیفی سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رشد کیفی خوبی برخوردار بوده‌است.

رشد کیفی سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب، ظهر امروز در مراسم اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های فرهنگی، نشر و گسترش فعالیت‌های قرآنی است.

وی ادامه داد: بحث آموزش قرآن در همه یگان‌ها، مجامع تخصصی و محافل انس با قرآن با طرح تدبر در نیروی زمینی ارتش عملیاتی شده است.

صالحی‌نسب اعلام کرد: این دوره سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که در مرحله یگانی 5 هزار نفر شرکت‌کننده و 800 نفر نیز در بخش سراسری شرکت داشتند و در این چند روز نیز بیش از 200 نفر به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: از ویژگی‌های این دوره رشد کیفی مسابقات در بخش‌های مفاهیم، قرائت و حفظ بوده و بیش از 80 نفر حافظ از حفظ کل تا حفظ پنج جزء نیز حضور دارند.

صالحی نسب ابراز داشت: براساس اعلام داوران مجرب استان اگر رعایت فنی توسط متسابقین رعایت شود این افراد جزو افراد مطرح کشور هستند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: مسابقات نهایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از 25 تا 28 آذر برگزار شده و قبل از آغاز مسابقات اردوی چند روزه در تهران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است حدود 80 نفر از متسابقین به عنوان برگزیده به مسابقات نهایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.

انتهای پیام/61005/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول