اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز انجام شد

برگزاری مسابقات قرآنی تسنیم 2 در آذربایجان غربی

پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور، مسابقات قرآنی تسنیم 2 در آذربایجان غربی برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآنی تسنیم 2 در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مسابقه قرآنی «تسنیم» که مرحله نخست آن سال گذشته برگزار شده بود، برای دومین بار امروز در ارومیه برگزار شد.

مسابقات تسنیم ویژه مدیران، کارکنان و همسران کارکنان دستگاه‌های فرهنگی آذربایجان غربی برگزار شد، هدف این مسابقات گسترش فرهنگ قرآن کریم در میان آحاد مردم و ارتقای معلومات و آموزه‌های قرآنی در سال 92 است.

شرکت‌کنندگان در مسابقات تسنیم، از 32 دستگاه فرهنگی استان شرکت دارند که بخشی از این دستگاه‌های فرهنگی شرکت‌کننده شامل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، حج و زیارت، مرکز رسیدگی به امور مساجد، صدا و سیما و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و ...  هستند.

شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی تسنیم در رشته‌های مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن کریم به رقابت پرداختند و اسامی برندگان این مسابقات نیز هفته آینده اعلام می‌شود.

تعداد شرکت‌کنندگان مسابقات تسنیم در آذربایجان غربی 68 نفر است که در رشته مفاهیم 21 نفر خانم و47 نفر آقا، رشته حفظ  چهار نفر خانم و پنج نفر آقا و در رشته قرائت هشت نفر آقا شرکت کردند.

برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشور راه می‌یابند.

انتهای پیام/61007 /ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول