اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از دو روز رقابت

برترین‌های مسابقات قرآن کریم در اردبیل معرفی شدند

بعد از دو روز رقابت نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در دو گروه سنی زیر و بالای 16 سال در اردبیل معرفی شده و از آنها تجلیل شد.

برترین‌های مسابقات قرآن کریم در اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم پایانی این مسابقات که عصر امروز برگزار شد در رشته حفظ، قرائت و ترتیل برادران بالای 16 سال شامل حفظ 10 جز، 20 جز، حفظ کل، قرائت و ترتیل به ترتیب رامین رستمی، اصغر دین دوست، بهزاد هژبری، سجاد کاووسی و بهنام رحمانی در رتبه‌های برتر قرار گرفتند.

در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل خواهران بالای 16 سال و در گروه حفظ 10 جز، 20 جز، حفظ کل، قرائت و ترتیل به ترتیب رقیه ابراهیمی، معصومه عزیزی، اکرم دادخواه، سعیده بابازاده و زهرا مهدوی رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

در گروه خواهران زیر 16 سال در رشته‌های حفظ پنج جز، 10 جز، قرائت و ترتیل به ترتیب سارا پناهی، فاطمه اسلامی، رقیه پارسا و زهرا غفارزاده رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل با شرکت بیش از 300 نفر در استان اردبیل به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام جواد میرزایی افزود: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان اردبیل روز گذشته در رشته مفاهیم و امروز نیز در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مسابقات مرحله استانی رشته‌ حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم ویژه برادران در روز جمعه هشت آذر ماه ساعت 9 صبح در مسجد قدس اردبیل و مسابقات ویژه خواهران بالای 16 سال در همان زمان در اداره کل اوقاف استان اردبیل و زیر 16 سال نیز همزمان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

میرزایی خاطر نشان کرد: قرار شده مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی قرآن کریم نیز در روز 15 آذر ماه ساعت 9 صبح در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شود.

این مسئول تاکید کرد: پس از پایان مسابقات مرحله استانی قرآن کریم، سه نفر از برگزیدگان هر رشته که به ترتیب بیشترین امتیاز این دوره از مسابقات را کسب کنند برای رقابت در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول