اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان خبر داد

راهیابی 30 تویسرکانی به مسابقات استانی قرآن کریم

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از راهیابی 30 نفر از این شهرستان به مسابقات استانی قرآن کریم در قالب سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

راهیابی 30 تویسرکانی به مسابقات استانی قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن اشاره به اهمیت این مسابقات، برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم را که هر سال در کشور انجام می‌شود یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: انجام هر ساله این مسابقات سبب شناسایی استعدادهای قرآنی جوانان حتی در دورترین نقاط کشور شده است.

وی قرآن کریم را هدایت‌گر جامعه برشمرد و اظهار داشت: در سایه قرآن و عمل به دستورات آن می‌توان جامعه‌ای شکوفا و آباد داشت.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان استقبال جوانان شهرستان تویسرکان از مسابقات قرآن کریم را خوب توصیف کرد و افزود: 30 نفر از شرکت کنندگان این مسابقات در شهرستان تویسرکان برگزیده شده و در رشته‌های مختلف به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند.

خزایی مسابقات قرآن کریم را که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود را بسیار فنی توصیف کرد و ابراز داشت: این مسابقات سبب شده که علاقه‌مندان حتی از دورترین روستاها و شهرها بتوانند مهارت قرآنی خود را سنجیده و در صورت قبولی به مراحل بالاتر بیایند.

انتهای پیام/89029/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول