اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمانی دانشگاه پزشکی رفسنجان خبر داد

حضور پزشکان متخصص در کادر درمانی دانشگاه پزشکی رفسنجان

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ‌15 پزشک فوق تخصص و متخصص به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اضافه شده است.

حضور پزشکان متخصص در کادر درمانی دانشگاه پزشکی رفسنجان

محمد‌رضا میرزابیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به تقاضای شهروندان و گلایه‌مند بودن برخی خانواده‌ها برای نداشتن جراح زن اظهار داشت: به یاری خداوند این مشکل برطرف شد و یک نفر جراح زن به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به همراه یک جراح مرد افزوده شد.

وی افزود: در گذشته ازدحام بیماران در اورژانس و نبود متخصص طب اورژانس موجب شد تا نسبت به این مسئله پیگیری‌های لازم انجام شود و حضور چهار نفر متخصص طب اورژانس در بیمارستان‌های علی‌بن‌ابیطالب (ع)، مرادی و زایشگاه نیک‌نفس مشکل را برطرف کرد.

حضور جراح مغز و اعصاب به زودی

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: فوق تخصص ریه‌، فوق تخصص غدد‌، متخصص بیماری‌های عفونی‌، متخصص قلب و عروق‌، متخصص زنان و زایمان‌، متخصص بی‌هوشی‌، متخصص داخلی  و ارتوپدی از دیگر پزشک‌های این دانشگاه هستند که به کادر درمانی افزوده شد‌ند و در درمانگاه‌های مدرس، علی‌بن‌ابیطالب(ع) و زایشگاه نیک نفس به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی از اضافه شدن یک نفر جراح مغز و اعصاب به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد و گفت: به یاری خدا اضافه کردن این جراح به زودی محقق می‌شود.

بخش بیماری‌های پرخطر زنان/ کمک به سلامت مادر و نوزاد

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به راه‌اندازی بخش بیماری‌های پرخطر زنان در بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب (ع) اشاره و خاطر‌ نشان کرد: فضای فیزیکی و امکانات این بخش فراهم شده و با هدف سلامت مادر و نوزاد گام مهمی در این راستا برداشته شده است.

دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال و ماموگرافی با قابلیت‌های بالا

میرزابیگی از راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال که به همت خیر غلامرضا محمدی خریداری شده است، خبر داد و گفت: این دستگاه بسیار به روز است و قابلیت‌های خوبی دارد که تا پایان آذرماه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این دستگاه می‌تواند با قابلیت‌های بسیار خوبی که دارد، جایگزین خوبی برای دستگاه قبلی با بیش از 25 سال قدمت باشد.

دستگاه ماموگرافی جدید در بیمارستان مرادی

میرزابیگی در ادامه از راه‌اندازی دستگاه جدید ماموگرافی در بیمارستان مرادی خبر داد و تصریح کرد: قابلیت‌های این دستگاه خوب است.

وی به آزمایشگاه‌های موجود در رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر چهار آزمایشگاه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می‌کنند و یک آزمایشگاه به صورت دولتی در کنار پنج آزمایشگاه خصوصی و 25 آزمایشگاه زیر نظر معاونت بهداشتی در شهرستان رفسنجان فعالیت دارند.

انتهای پیام/80016/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول