اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

انتصاب 4 معاون در دانشگاه پزشکی رفسنجان

فارس از انتصاب 4 معاون جدید در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گزارش می‌دهد.

انتصاب 4 معاون در دانشگاه پزشکی رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، با روی کار آمدن دولت یازدهم رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تغییر کرد و پس از گذشت مدتی اندک، رئیس جدید تا کنون چهار نفر از معاون‌های این دانشگاه را منصوب کرده است.

حمید نجم‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به انتخاب ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: با انتخاب علی اسماعیلی‌ندیمی به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی چهار نفر از معاونان ایشان طی احکام جداگانه‌ای منصوب شدند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان داشت: در راستای انتصابات جدید محمد توکلی به عنوان سرپرست جدید معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه انتخاب شد و محمدرضا میرزابیگی سرپرستی معاونت درمان را به عهده گرفت.

نجم‌الدینی تصریح کرد: همچنین حمید حکیمی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی پژوهشی و علی راوری به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این دانشگاه معرفی شدند.

نجم‌الدینی خاطر‌ نشان کرد: بنا به تصمیم اسماعیلی لیلا چیت‌چی و احمد جمالی‌زاده در سمت‌های خود به عنوان معاون دارو و غذا و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابقا شدند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد: با انتصاب‌های جدید علی اسماعیلی‌ندیمی از معاونان قبلی دانشگاه عبدالله جعفرزاده، حسین صادقی، رضا درخشان و محمدرضا رحمانی معاونان دانشجویی فرهنگی، درمان، آموزشی پژوهشی و توسعه مدیریت و منابع انسانی قدردانی کرد.

انتهای پیام/80016/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول