اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها:

دانشگاه علوم پزشکی اهواز به دانشگاه ملی تبدیل شده است

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز از دانشگاه‌های بزرگ و تاثیر گذار در نظام دانشگاهی کشور است که به یک دانشگاه ملی در منطقه تبدیل شده است.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز به دانشگاه ملی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید حسن امامی رضوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز که پیش از ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز از دانشگاه‌های بزرگ و تاثیر گذار در نظام دانشگاهی کشور است.

وی ادامه داد: سابقه طولانی این دانشگاه به همت اعضای هیئت علمی و کارکنان آن است و به یک دانشگاه ملی در منطقه تبدیل شده است.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید که مش اعتدال را پیش گرفته است در این مدت کوتاه شاهد تغییر و تحولات بسیاری بودیم که امیدواریم در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز شاهد این تغییرات باشیم.

وی با بیان اینکه محمد حسین سرمست از مدیران برجسته‌ای در دولت‌های نهم و دهم بود، اذعان کرد: وزیر بهداشت در انتخاب مدیران دقت بسیار زیادی به خرج می‌دهد و با وجود اینکه سرمست با همکاری خانواده دانشگاه توانست دانشگاه علوم پزشکی اهواز را رو به جلو ببرد جای خود را به اسماعیل ایدنی می‌سپارد.

امامی رضوی عنوان کرد: در تغییرات و تحولات این انتظار را داریم این طور نگاه شود که در تغییر مدیریت‌ها تنها سنگر یک فرد عوض می‌شود و حال سرمست در سنگر دیگری کار خود را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ایدنی سکان دانشگاه علوم پزشکی اهواز را به دست می‌گیرد تصریح کرد: جامعه پزشکی کشور به ایدنی به عنوان رئیس عالی شورای نظام پزشکی کشور اعتماد کرده است و با حضور وی در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز یک افق جدید برای دانشگاه باز می‌شود.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها ضمن تشکر از زحمات سرمست بیان کرد: امیدواریم ایدنی بتواند در این مسئولیت هر آنچه را دارد در طبق اخلاص بگذارد و با حمایت همه کارکنان و پرسنل سکان سلامت استان را به پیش ببرند.

انتهای پیام/72011/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول