اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره دامپزشکی اهواز:

تشدید نظارت‌های دامپزشکی اهواز به سوپرگوشت‌ها رسید

رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: تشدید نظارت‌های دامپزشکی این شهرستان به سوپرگوشت‌ها رسید.

تشدید نظارت‌های دامپزشکی اهواز به سوپرگوشت‌ها رسید

رضا اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به تشدید نظارت دامپزشکی بر سوپرگوشت‌ها اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع این نظارت در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود.

وی افزود: نظارت بر قصابی‌ها، مراکز عرضه مرغ و ماهی و سایر مراکزی که با فرآورده‌های خام دامی سر و کار دارند، تشدید می‌‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز ادامه داد: در همین راستا اکیپ‌های نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی اهواز به صورت منسجم و شبانه روزی همه واحدهای صنفی سوپرگوشت، مرغ و ماهی را که بالغ بر یک‌صد فروشگاه و مغازه بزرگ هستند به مدت یک هفته مورد بازرسی قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها به تعداد 48 مغازه تذکر کتبی داده شد، همچنین تعداد 9 پرونده به مراجع محترم قضایی و تعزیراتی ارسال و دو واحد صنفی نیز پلمپ شد.

اسدی در پایان عنوان کرد: رسیدن فرآورده خام دامی سالم به دست مصرف کننده یکی از اهداف عالیه دامپزشکی بوده که با استفاده از نیروهای متخصص و بازدیدهای شبانه روزی و هدفمند برای رسیدن به مواد غذایی عاری از هرگونه آلودگی گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/72001/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول