اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

سازمان نظام دامپزشکی مسئول صدور مجوزهای بهداشتی بخش دامپروری شد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از واگذاری صدور مجوزهای بهداشتی بخش دامپروری از اداره کل دامپزشکی به سازمان نظام دامپزشکی استان خبر داد.

سازمان نظام دامپزشکی مسئول صدور مجوزهای بهداشتی بخش دامپروری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، برزو هیبتیان صبح امروز در نشست شورای اداری این سازمان، اظهار کرد: طبق اصل 44 قانون اساسی تصدی‌گری دستگاه‎های دولتی به NGOها و تشکل‌های تخصصی باید واگذار شود.

وی از واگذاری صدور مجوزهای بهداشتی بخش دامپروری از اداره‌کل دامپزشکی به سازمان نظام دامپزشکی استان خبر داد و گفت: سازمان نظام دامپزشکی آمادگی خود را مبنی بر تحویل پرونده‌ها، مدارک و اسناد، دستورالعمل‎ها و آیین‌نامه‌های موجود در این زمینه اعلام کرد.

هیبتیان افزود: بر همین اساس مقرر شد تمامی امور مربوط به صدور مجوزهای بهداشتی در بخش دامپروری و سایر بخش‌ها به سازمان نظام دامپزشکی محول شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر این اساس نظام مهندسی کشاورزی استعلام‌ها را از سازمان نظام دامپزشکی می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان دامپزشکی را فراهم می‌کند، گفت: سازمان دامپزشکی با پذیرش این مسئولیت می‎تواند به وظیفه اصلی خود که نظارت و سیاست است، پرداخته و از تصدی‌گری جدا شود.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول