اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون والیبال

تماشاگران کاله از حضور در دیدار خانگی محروم شدند

در جدیدترین اقدام فدراسیون والیبال که ساعتی قبل بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی آن قرار گرفت تماشاگران کاله مازندران تا اطلاع ثانوی از حضور در دیدار خانگی تیم‌شان محروم شدند.

تماشاگران کاله از حضور در دیدار خانگی محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور و محرومیت تماشاگران کاله مازندران از حضور در دیدارهای خانگی تیم‌شان تا اطلاع ثانوی بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون والیبال منتشر شد.

این اقدام قابل توجه فدراسیون والیبال یک روز قبل از دیدار خانگی هفته ششم لیگ برتر والیبال که در آن کاله میزبان سایپای البرز است از سوی مسئولان فدراسیون تصمیم‌گیری شد.

این محرومیت قبل از تشکیل کمیته انضباطی و دفاع مسئولان دو تیم از ایجاد حواشی دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر در روز یکشنبه هفته جاری بین کاله مازندران و متین ورامین تنها برطبق یادداشت ناظر مسابقه صادر شد.

رئیس هیئت والیبال آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: از فدراسیون والیبال انتظار می‌رود در برخورد قانونی با حواشی بازی‌های لیگ برتر همه عوامل و موارد ایجاد تشنج و حواشی را محکوم کند.

حسن کوچک‌زاده ابراز داشت: در «ست» نخست این دیدار تعداد معدودی از تماشاگرنماها باعث تغییر جو بازی شدند، پس از مشاهده این حرکت با همکاری مسئولان،بازیکنان،سرمربی و مربیان کاله،ناظر فدراسیون و مسئولان هیئت والیبال آمل شرایط طبیعی بازی ایجاد شد.

وی گفت: اگر تماشاگران در دیدار مقابل متین ورامین حرکات ناپسندی داشتند ولی باید حرکت زشت، زننده و غیراخلاقی پاسور ملی‌پوش متین ورامین نیز لحاظ شده و با این بازیکن نیز برخورد شود تا دیگر بازیکنی تماشاگران را تحریک نکند.

 کوچک‌زاده ادامه داد: حرکت این بازیکن ملی‌پوش در حالی انجام شد که بازیکنان کاله مازندران ست چهارم این دیدار را با اقتدار و کسب امتیاز (25 بر 14) به سود خود به پایان رساندند و در «ست» پنجم نیز در امتیاز (14 بر 5) منتظر کسب یک امتیاز و پیروزی بودند.

وی اضافه کرد: اگر رفتار تماشاگران کاله یکی از عوامل حواشی دیدار کاله و متین بود حرکت بازیکن متین که باید الگوی نسل جوان باشد نیز از دیگر عوامل بود.

رئیس هیئت والیبال آمل در پایان اذعان داشت: انتظار می‌رود مسئولان فدراسیون والیبال با در نظر گرفتن مساوات همه عوامل این دیدار را تا قبل برگزاری کمیته انضباطی محکوم و محروم کنند زیرا کاله یکی از پرطرفدارترین تیم والیبال باشگاهی کشورمان است که اخلاق و حمایت بی‌امان تماشاگران آن در سطح کشور شهره خاص و عام بوده و باید این تماشاگران را به عنوان یکی از ارزش‌های والیبال ایران اسلامی حفظ کرد.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول