اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات والیبال ‌دسته یک کشور ـ جام ولایت/

شکست سنگین کاله جوان مقابل مناطق ‌نفت‌خیز در خانه

در هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام ولایت تیم والیبال کاله جوان مازندران عصر امروز با نتیجه سه بر صفر در دیدار خانگی مغلوب مناطق ‌نفت‌خیز جنوب شد.

شکست سنگین کاله جوان مقابل مناطق ‌نفت‌خیز در خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام ولایت که هشت دیدار در شهرهای قم، گنبد، آمل، همدان، کرمان، سیرجان شیوا اردکان و اصفهان برگزار شد بار دیگر کاله جوان مغلوب حریف خود شد.

کاله جوان مازندران تنها نماینده مازندران این بار مقابل مناطق نفت‌خیز جنوب که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز در کارنامه دارد تن به شکست داد.

در این دیدار که از ساعت 14 در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) پیگیری شد شاگردان حسین کاظمی در سه ست متوالی با امتیازهای (25 بر 16)، (25 بر 22) و (28 بر 26) تن به شکست دادند.

احمد بندری پیشکسوت ورزش والیبال در این دیدار ناظر فدراسیون بوده و نادر انصاری و عبدالوهاب داوران دیدار بودند.

کاله جوان هفته گذشته نیز مغلوب حریف قعرنشین خود شهدای ورزش در کرمانشاه شد.

تا قبل این دیدار در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در گروه دوم کاله جوان با کسب شش امتیاز در رده پنجم جای داشته و مناطق نفت‌خیز جنوب با 9 امتیاز در مکان سوم قرار داشت.

به گزارش فارس، با این شکست وضعیت کاله جوان در گروه دوم این مسابقات سخت‌تر از گذشته می‌شود و با توجه به نتایج دیگر دیدارها باید سکویی پایین‌تر از ششمی را بازیکنان این تیم انتظار داشته باشند.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول