اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

چهره واقعی تیم‌های لیگ برتری از نیم فصل دوم نمایان می‌شود

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: چهره واقعی تیم‌های لیگ برتری والیبال از نیم فصل دوم نمایان می‌شود.

چهره واقعی تیم‌های لیگ برتری از نیم فصل دوم نمایان می‌شود

بهروز عطایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: یکی از سنگین‌ترین دیدارهای لیگ در قالب بازی معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را مقابل متین ورامین امروز شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانش در شرایط خوبی قرار دارند، افزود: هرچند سه بازیکن این تیم در خدمت تیم ملی بودند ولی دیدارهای تدارکاتی و تمرینات مطلوبی داشتیم.

عطایی در سئوال خبرنگار فارس که پرسیده بود کیفیت خوبی تیم‌ها در بازی‌های نخست لیگ برتر از خود بروز ندادند و همچنین تعطیلی 25 روزه لیگ که با نبود بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌ها همراه بود آیا می‌تواند بر کیفیت دیدار پیش‌رو و ادامه فصل تاثیر منفی بگذارد، پاسخ داد: قطعا همین‌طور است.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران ادامه داد: همانطوری که اشاره شد در بازی‌های نخست لیگ برتر کیفیت ایده‌الی به چشم نمی‌آمد و دیدارهای خیلی خوبی را شاهد نبودیم، نبود حدود 40 بازیکن در اختیار تیم‌های باشگاهی‌شان تاثیر بروند تمرینات داشت زیرا حدود 15 تا 20 روز با تیم‌ها کار گروهی نداشتند و آثار منفی آن بر روی تیم‌ها موثر بوده و در داخل زمین خودنمایی می‌کند.

عطایی با ابراز اینکه همه تیم‌ها کار سختی دارند به خصوص تیم‌هایی که بازیکنان بیشتری در ترکیب تیم ملی دارند، گفت: چهره واقعی تیم‌ها در نیم فصل دوم مشاهده می‌شود زیرا با فرصت بیشتر عملکرد بهتری را شاهد خواهیم بود و شکل واقعی خود را بروز می‌دهند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در توصیه‌ای به هواداران کاله مازندران که از نزدیک دیدار کاله و متین را در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم مشاهده می‌کنند، خاطرنشان کرد: تماشاگران و هواداران کاله همیشه و در هر شرایطی یار و همراه این تیم بودند، کمک‌های زیادی به ما کردند و در موفقیت‌های ما بسیار سهم داشته و دارند، از آنها توقع داریم فقط تیم خود را تشویق کنند، در شرایط حساس نیز تا آخرین لحظه حمایت خود را از تیم دریغ نکنند و سختی شرایط را درک کنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تماشاگران ما نیز پس از پنج سال تیمداری کاله در لیگ برتر حرفه‌ای شدند و تجربه‌ای چندین ساله دارند.

انتهای پیام/86012/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول