اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

تماشاگران قسمتی از مسئولیت را بپذیرند / حرکات برخی از بازیکنان تحریک‌آمیز بود

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: والیبال کاله بیش از پنج سال تجربه حضور در لیگ برتر را دارد و تماشاگران هم باید به پختگی لازم برسند و قسمتی از مسئولیت را بر دوش بگیرند.

تماشاگران قسمتی از مسئولیت را بپذیرند / حرکات برخی از بازیکنان تحریک‌آمیز بود

بهروز عطایی پس از دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال که با پیروزی کاله مازندران مقابل متین ورامین خاتمه یافت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: دو تیم تلاش زیادی در زمین کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: فکر می‌کنم آن چیزی که مدنظر دو مربی بود به دلیل خستگی ملی‌پوشان اتفاق نیفتاد.

عطایی با اعلام اینکه ما در زمین اشتباه کمتری داشتیم و پیروز میدان شدیم، اذعان داشت: بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و از آنها قدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران اضافه کرد: در حالی که ست نخست را با اختلاف واگذار کردیم ولی در ادامه والیبالیست‌های کاله به خود آمده، با ریکاوری و بازسازی خود توانستند روند مطلوب و معقولی را در جریان بازی در پیش گرفتند.

عطایی با اعلام اینکه علی‌رغم اینکه از لحاظ بدنی در بازیکنان خستگی احساس می‌شد ولی با تمام تلاش و زحمت توانستند آن خستگی را جبران کرده و بازی خوبی به نمایش درآورند.

وی با ابراز اینکه متین نیز بازی خوبی را از خود بروز داد، با تبریک به کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: در ادامه راه نیز این تیم بتواند موفق باشد.

عطایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه علاوه بر بازی خوب کاله، تماشاگران هنوز پوست‌اندازی این تیم را باور نکردند، تصریح کرد: این مشکلی است که با آن مواجه هستیم و می‌بینیم این روند بیشتر به ما صدمه می‌زند و دچار آسیب می‌کند.

وی یادآور شد: همان گونه که والیبال ما بیش از پنج سال تجربه حضور در لیگ برتر را دارد تماشاگران ما هم باید به پختگی لازم برسند و قسمتی از مسئولیت ما را بر دوش بگیرند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: توقع ما این است تا با کمک هم به اهداف‌مان برسیم و وجهه خوبی از شهرمان در جامعه ورزش کشور منعکس شود.

عطایی در مورد حواشی دیدار کاله مقابل متین ابراز داشت: زیاد دوست ندارم در این رابطه بحث کنم، البته باید زودتر برای جلوگیری از بروز حواشی با این مسئله برخورد می‌شد همچنین یک‌سری حرکات از سوی بازیکنان اتفاق افتاد که از چشم مسئولان پنهان ماند، این حرکات تحریک‌آمیز بوده و و اگر داور داخل زمین را با قاطعیت مدیریت می‌کرد این قضایا به بیرون زمین کشیده نمی‌شد.

وی یادآور شد: مطمئن باشید اگر در شهرهای دیگر هم ما بخواهیم با رفتاری سبب تحریک شویم باید برخورد شود همان‌گونه که لیگ ما حرفه‌ای شده بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها نیز رفتار حرفه‌ای داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به سئوالی در مورد آسیب‌دیدگی‌اش در پایان بازی از ناحیه دست راست خاطرنشان کرد: مشکل خاصی ایجاد نشده است.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول