اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از شکست مقابل کاله مازندران

سرمربی و بازیکنان باشگاه متین ممنوع‌المصاحبه شدند

مسئولان باشگاه متین ورامین پس از شکست سه بر دو مقابل کاله مازندران در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر، سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم را از گفت‌وگو با خبرنگاران منع کردند.

سرمربی و بازیکنان باشگاه متین ممنوع‌المصاحبه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل،مسئولان باشگاه متین ورامین پس از شکست سه بر دو مقابل کاله مازندران، مربی،کادر فنی و بازیکنان این تیم را از گقت‌وگو با خبرنگاران منع کردند.

متین ورامین که دیدارهای گذشته خود را با پیروزی سه امتیازی پشت سر گذاشته بود این‌بار در بازی معوقه هفته نخست لیگ برتر در آمل مقابل شاگردان بهروز عطایی و هواداران کاله زمین‌گیر شد و با شکست سه بر دو تنها به کسب یک امتیاز قناعت کرد.

خبرنگاران آملی برای تهیه خبر و انجام رسالت خطیر اطلاع‌رسانی خود پس از این دیدار به پشت در رختکن تیم والیبال متین مراجعه کردند که با در بسته روبرو شدند.

با توجه به حواشی متعدد این دیدار در گیم‌های نخست به همراه حرکت زشت و غیراخلاقی میرسعید معروف پاسور ملی‌پوش این تیم سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان حتی از بیان شرایط فنی مسابقه و عملکردشان در زمین منع شدند.

به گفته فداکار سخنگوی باشگاه متین ورامین این اقدام از سوی مدیرعامل و دیگر مسئولان باشگاه ابلاغ شد تا با کادر فنی و بازیکنان اعلام شود.

وی در اظهارنظری گفت: در روزهای آینده نشست خبری را با اصحاب رسانه ترتیب می‌دهد تا دلایل شکست متین توسط مسئولان اعلام شود و بدون در نظر گرفتن بعد مسافت و حوزه فعالیت خبرنگاران از اصحاب رسانه مازندران دعوت کرد در آن نشست نامشخص حضور یابند.

به گزارش فارس، شکست نیز همانند پیروزی یک روی سکه دیدارهای والیبال بوده و بهتر است پاسخگویی به اصحاب رسانه برای تیم‌هایی که خود را حرفه‌ای دانسته و در رقابت‌های سطح اول کشور شرکت دارند از معیارهای حرفه‌ای‌گری باشد.

فرار از پاسخگویی به سئوالات خبرنگارانی که حلقه اتصال مردم و مسئولان محسوب می‌شوند چند سالی است که دیگر منسوخ شده و مسئولان ورزشی نیز چه پس از پیروزی و یا با پاسخگویی واضح، صریح و روشن به خبرنگاران شرایط تیمی‌شان را بازگو کرده، سعی نکنند ناکامی‌های خود را لاپوشانی کنند.

انتهای پیام/86012/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول