اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

دیدار با متین قهرمانی فصل پیش را تداعی می‌کند/ 2 تیم کار سختی در پیش دارند

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: دو تیم کاله و متین کار سختی در پیش دارند البته دیدار با متین تداعی‌کننده بازی فینال و قهرمانی فصل گذشته کاله است.

دیدار با متین قهرمانی فصل پیش را تداعی می‌کند/ 2 تیم کار سختی در پیش دارند

بهروز عطایی امشب در تمرینات آماده‌سازی قبل دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با رویارویی کاله مازندران مقابل متین ورامین همراه است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: شامگاه فردا یکشنبه بازی سخت و حساسی را در آمل شاهد هستیم.

وی افزود: متین ورامین نیز از تیم‌های قدرتمند و مدعی در لیگ برتر است که از بازیکنان ملی‌پوش و کار فنی مجربی برخوردار است.

عطایی با اشاره به اینکه سه بازیکن موثر خود را به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی والیبال بین قاره‌ای در اختیار نداشتیم، ابراز داشت: حدود پنج روز است که بازیکنان ملی‌پوش به جمع دیگر بازیکنان ملحق شدند و تمرینات ما شکل واقعی خود را پیدا کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه برنامه تمرینات ما و بسیاری از تیم‌هایی که والیبالیست‌های‌شان در ترکیب تیم ملی بودند وضعیت مطلوبی نداشت و این مسئله در بازی آینده‌مان مقداری تاثیرگذار است، گفت: فکر می‌کنم هر دو تیم کار بسیار سخت و مشکلی دارند و این بازی به نوعی تداعی‌کننده فینال فصل گذشته لیگ برتر و قهرمانی کاله مازندران است.

وی در پایان اضافه کرد: ما سعی می‌کنیم بازی خوب و زیبایی را به نمایش بگذاریم همچنین در درجه اول امیدوارم بازیکنان دو تیم در صحت و سلامت کامل به سر برده و ملی‌پوشان با توجه به فشارهای موجود بدون آسیب‌دیدگی به کار خود ادامه دهند و در درجه دوم با ارائه بازی زیبا تماشاگران از تماشای دیدار دو تیم لذت ببرند.

انتهای پیام/86012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول