اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظریف در گفت‌وگو با فارس::

دیدار مقابل متین همانند دیگر بازی‌های لیگ عادی است

لیبرو ارزنده تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازی مقابل متین همانند دیگر بازی‌های لیگ برتر دیداری عادی است و نباید رویارویی این دو تیم را زیاد حساس کنیم.

دیدار مقابل متین همانند دیگر بازی‌های لیگ عادی است

فرهاد ظریف امروز قبل دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین کاله مازندران و متین ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دیدار مقابل متین همانند همه بازی‌های لیگ برتر عادی است.

وی افزود: نباید بازی این دو تیم را زیاد حساس کنیم زیرا از این نوع بازی‌ها بسیار در لیگ برتر انجام شده و در آینده نیز انجام می‌شود.

لیبرو ارزنده تیم والیبال کاله مازندران که به تازگی از تیم ملی والیبال کشورمان خداحافظی کرده است،گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و باید داشته‌های خود را در زمین رو کنیم.

ظریف با اعلام اینکه چه در بازی‌های تیم ملی و چه در بازی‌های باشگاهی در لیگ برتر از جان و دل مایه گذاشته و می‌گذارم، تصریح کرد: در تیم ملی 100 درصد در اختیار تیم بودم و هم‌اکنون در باشگاه کاله نیز با تمام توان مقابل حریفان ظاهر می‌شوم.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهیم همه بازی زیبا و تماشایی ببینند،خاطرنشان کرد: با به‌کارگیری از ظرفیت‌های خود می‌خواهیم نتیجه دیدار را به سود خود رقم بزنیم.

ظریف متین ورامین نیز از تیم‌های قدرتمند و مدعی والیبال ایران است،گفت: ملی‌پوشان زیادی در این تیم عضویت دارند،امسال این تیم برای قهرمانی بسته شد و ترکیب آن از سال گذشته خیلی بهتر است.

انتهای پیام/86012/ح/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول