اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین:

فعالیت‌های اعضای ستاد نماز جمعه قزوین قابل تقدیر است

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: فعالیت‌های اعضای ستاد نماز جمعه این استان که در شرایط سخت آب و هوایی مشغول خدمت‌رسانی به نمازگزاران هستند، قابل تقدیر است.

فعالیت‌های اعضای ستاد نماز جمعه قزوین قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی صبح امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین و دو تن از اعضای ستاد نماز جمعه این استان اظهار کرد: اعضای ستاد نماز جمعه قزوین در قسمت‌های مختلف با نیت خالص و همدلی توانسته در برگزاری نماز جمعه گام‌های خوبی بردارد که جای قدردانی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد نماز جمعه قزوین در خدمت‌رسانی به نمازگزاران بیان کرد: حضور اعضای ستاد نماز جمعه که از ساعات اولیه صبح جمعه در تلاش هستند تا فضای خوبی برای نمازگزاران فراهم شود کاری ارزشمند و ماندگار است.

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین تصریح کرد: اعضای ستاد نماز جمعه قزوین در بخش‌های مختلف با نیت خالص و همدلی توانسته است در برگزاری نماز جمعه گام‌های خوبی بردارد.

صفی‌خانی گفت: در استان قزوین 18 نماز جمعه هر هفته با حضور مردم مؤمن و خداجو برگزار می‌شود که امیدواریم در دیگر شهرهای استان شاهد برگزاری نماز جمعه باشیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند اعضای ستاد نماز جمعه قزوین به خاطر خدمت در این سنگر خاطرنشان کرد: بنده چند سالی توفیق خدمت در این سنگر مهم و با اهمیت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی برعهده داشتم و از زحمات اعضای این ستاد مطلع هستم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین نیز در این دیدار با اشاره به رسیدگی به امور درمانی و معیشتی این افراد از سوی اداره کل کمیته امداد عنوان کرد: برای رسیدگی به مشکلات معیشتی اعضای ستاد نماز جمعه قزوین که سال‌ها مشغول خدمت‌رسانی به نمازگزاران بودند، اقدامات لازم در حال پیگیری است.

گفتنی است؛ فیروزی و حسن‌‌پور از سال 61 در ستاد نماز جمعه قزوین در حال خدمت به نمازگزاران هستند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول