اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مدیر هماهنگی سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد

40 خانه در مناطق زلزله زده غیر قابل سکونت/اسکان بی خانمانها در مساجد

مدیر هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد: 40 واحد مسکونی در روستاهای مناطق زلزله زده دشتستان غیر قابل سکونت هستند،افراد بی خانمان در مساجد و اماکن امن اسکان داده شدند و به سرعت 2 هزار چادر برای آنان فراهم می شود.

40 خانه در مناطق زلزله زده غیر قابل سکونت/اسکان بی خانمانها در مساجد

مرتضی مرادی پور در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: 40 تیم امدادی با ظرفیت 120 نفر هنوز در مناطق زلزله زده استان بوشهر مستقر و مشغول کمک و اسکان زلزله زدگان هستند.

وی افزود: بیشترین خسارات در روستاهای ده قائد،نظرآقا، خلفه ای، گتوت،دسته گور و علی آباد بوده است، حداقل 40 واحد مسکونی دیگر تخریب شده و غیر قابل سکونت هستند.

وی گفت: نیروهای هلال احمر کار اسکان زلزله زدگان را در مساجد و اماکن امن انجام می دهند.برق اکثر مناطق زلزله زده وصل شده اما هنوز 4 روستا برق ندارند.

مرادی پور افزود: زلزله استان بوشهر عصر امروز 7 فوتی و 45 مصدوم داشت که به بیمارستان منتقل شدند، 130 مصدوم این حادثه نیز به سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: هلال احمر بوشهر با استفاده از ظرفیتهای استانی ظرفیت ایجاد 2 هزار چادر امدادی را با اولویت افراد بی خانمان دارد و موکت، پتو، چراغ والور و ظروف غذا نیز برای زلزله زدگان فراهم می شود.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر اضافه کرد: نیروهای سازمان امداد و نجات استان بوشهر همچنان با در اختیار داشتن 45 خودروی امدادی در حال آماده باش و فعالیت هستند و با وجود آماده باش نیروهای دو استان معین تاکنون نیازی به اعزام نیرو و کمک از استانهای دیگر نبوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول