اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تاکید کرد

لزوم استفاده از نیروهای جوان و به روز در دبیرخانه کانون‌های مساجد

معاونت فرهنگ ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بر لزوم استفاده از نیروهای جوان، فعال و به روز در دبیرخانه کانون‌های مساجد در استان‌ها تاکید کرد.

لزوم استفاده از نیروهای جوان و به روز در دبیرخانه کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مرتضی طاهریان، عصر امروز در جمع مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد اظهار داشت: یکی از مواردی که سبب موفقیت کانون‌های مساجد در اجرای برنامه‌ها و جذب مخاطبان می‌شود،‌ به روز بودن برنامه‌هاست.

وی یکی از شاخصه‌های برنامه ریزی صحیح را داشتن اطلاعات به روز و دقیق دانست و بیان کرد: داشتن اطلاعات به روز و دقیق و استفاده از نیروهای جوان، مسجدی و فعال در مجموعه دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد، باعث شده تا این دبیرخانه در سطح کشور دارای جایگاه ویژه‌ای باشد.

طاهریان در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برنامه ریزی برای ایجاد فضای معنوی بر تمامی فعالیت‌های اجرایی کانون‌های مساجد تاکید کرد.

معاونت فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور بر لزوم برنامه ریزی در تمامی فعالیت‌ها تاکید کرد و افزود: شکست در اجرای برنامه‌ها و عدم کسب نتایج دلخواه، ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح است.

طاهریان استفاده از نیروهای فعال و کانونی را در دبیرخانه‌های استانی مثبت ارزیابی کرد و گفت: استفاده از اعضای کانون‌ها در مجموعه دبیرخانه‌های استانی باعث موفقیت در برنامه‌ها می شود زیرا خود آنها به طور مستقیم با خط مقدم جبهه فرهنگی که همان اعضای کانون‌های فرهنگی است، در ارتباط هستند.

وی، مهم‌ترین وظیفه ستاد عالی کانون های مساجد کشور را توانمندسازی کانون‌ها دانست و اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های مهم در ارزیابی استان‌ها، نحوه واگذاری فعالیت‌ها به کانون‌هاست.

طاهریان در بخش دیگری از سخنان خود، عملکرد دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد را قابل تقدیر دانست و اظهار د اشت: امروز شاهد بروز ظرفیت‌های جدید در استان یزد هستیم که باید در راستای انتقال این توانایی‌ها به سایر استان‌ها برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2464/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول