اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین خبر داد

پرداخت مستمری ماهیانه به 3682 معلول در قزوین

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: به سه هزار و 682 نفر معلول در قزوین مستمری ماهیانه بین 40 تا 70 هزار تومان پرداخت می‌شود.

پرداخت مستمری ماهیانه به 3682 معلول در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، راحله جاتن صبح امروز در نشست خبری که در اداره کل بهزیستی استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه 18 هزار و 500 معلول زیر چتر حمایتی اداره کل بهزیستی استان قزوین هستند، اظهار داشت: این اداره کل خدمات مختلفی با توجه به نوع معلولیت به آنان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 682 نفر معلول قزوینی از سازمان بهزیستی کشور مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند، بیان کرد: این سازمان بین 40 تا 70 هزار تومان مستمری ماهیانه بسته به بعد خانوار به آنان پرداخت می‌کند، که این تعداد و مبلغ نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین افزود: سالیانه بیش از 28 میلیارد ریال به عنوان مستمری به معلولان زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین پرداخت می‌شود که این اعتبار نیز نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نداشته است.

276 بیمار روانی زیر چتر حمایتی بهزیستی قزوین

جاتن با اشاره به اینکه 276 بیمار روانی زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین هستند، ابراز داشت: بهزیستی ماهیانه مستمری بین 70 تا 200 هزار تومان بسته به وجود هزینه‌های درمانی و شرایط تعریف شده در آیین‌نامه به آنان پرداخت می‌کند.

این مسئول یادآور شد: سال گذشته 250 دستگاه ویلچر، 100 سمعک و وسایل بهداشتی از جمله پوشاک بین معلولان زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین توزیع شده است.

10 معلول پشت نوبت در کاشت حلزون

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته اداره کل بهزیستی استان قزوین به 23 نفر در کاشت حلزون کمک‌های مالی کرده است، عنوان کرد: هزینه کاشت هر حلزون شش میلیون تومان است که این اداره کل سه میلیون تومان از آن را پرداخت می‌کند.

جاتن با بیان اینکه امسال 10 نفر پشت نوبت در کاشت حلزون هستند، افزود: تا پایان سال جاری اداره کل یاد شده کمک‌های مالی را به آنان پرداخت می‌کند و این مهم محقق می‌شود.

تحصیل 270 معلول زیر پوشش بهزیستی قزوین در دانشگاه

این مسئول با اشاره به اینکه 260 نفر معلول در دانشگاه آزاد و پیام نور تحصیل می‌کنند، بیان کرد: اداره کل بهزیستی استان قزوین با توجه به معدل و وضعیت خانوادگی آنان بین 70 تا 100 درصد هزینه‌های دانشگاهی را به آنان پرداخت می‌کند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه امسال 10 نفر معلول در دانشگاه دولتی تحصیل می‌کنند، ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان قزوین به این دانشجویان سالیانه مبلغ 500 هزار تومان پرداخت می‌کند.

انتهام پیام/77009/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول