اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی قزوین خبر داد

244 دانشجو زیر چتر حمایتی بهزیستی در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: امسال 244 دانشجوی فرزندان زنان سرپرست خانوار در چتر حمایتی این اداره کل هستند.

244 دانشجو زیر چتر حمایتی بهزیستی در قزوین

حسین افشارمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه سال گذشته 233 دانشجوی فرزندان زنان سرپرست خانوار زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین بودند، اظهار داشت: امسال این آمار به 244 نفر دانشجو افزایش یافته است.

وی حمایت از فرزندان خانواده‌های سرپرست زنان خانوار زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین را از جمله برنامه‌های حمایتی این اداره کل عنوان کرد و افزود: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به فرزندان دانشجوی آنان از جمله این حمایت‌ها است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان قزوین هزینه ترم اول فرزندان دانشجوی زنان سرپرست خانوار را به صورت کامل به آنان پرداخت می‌کند سپس در ترم‌های بعدی بر اساس معدل و نوع دانشگاه با امتیازبندی شده هزینه تحصیل آنان را پرداخت می‌کند.

افشارمقدم با بیان اینکه هدف این اداره کل کمک به پیشرفت تحصیلی فرزندان دانشجوی زنان سرپرست خانوار است، یادآور شد: دانشجویانی که یک ترم مشروط شوند اداره کل بهزیستی استان قزوین مطابق آیین‌نامه سازمانی آنان را از دریافت یک ترم کمک هزینه تحصیلی محروم می‌کند.

975 دانش‌آموز زیر چتر حمایتی بهزیستی قزوین در سال جاری

این مسئول با اشاره به اینکه از فرزندان دانش‌آموز زنان سرپرست خانوار زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین نیز حمایت می‌شود، ابراز داشت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان زنان یاد شده از دیگر برنامه‌های حمایتی اداره کل یاد شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و 140 دانش‌آموز فرزندان زنان سرپرست خانوار زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین بودند، اظهار داشت: امسال این آمار به 975 نفر دانش‌آموز رسیده است.

افشارمقدم با اشاره به اینکه کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مددجویان بهزیستی قزوین در پایه‌های تحصیلی ابتدایی دوره اول و دوم متوسطه متفاوت است، عنوان کرد: کمترین کمک هزینه در پایه تحصیلی ابتدایی بین پنج تا هفت هزار تومان و بیشترین آن در مقطع تحصیلی پیش‌دانشگاهی بین 12 تا 15 هزار تومان به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/77009/خ3/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول