اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه:

170 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی زنجان فعال است

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه گفت: 170 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی زنجان فعال است.

170 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی زنجان فعال است

شهرام فرحبخشیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر 24 خط شهری و 11 خط حومه در زنجان تعریف شده است و اتوبوس‌ها در این خط‌ها فعالیت دارند.

وی به توزیع اتوبوس‌ها در خط‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این اتوبوس‌ها با توجه به تناسب جمعیت و با توجه به امکانات موجود اتوبوس‌ها در این مسیرها توزیع شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه در پاسخ به آمار افزایش اتوبوس‌های جدید طی سال‌های اخیر، اظهار داشت: طی مدت سه سال گذشته با وجود اعلام آمادگی سازمان جهت جذب اتوبوس‌های جدید و توسعه ناوگان عملا هیچ دستگاهی ازسوی سازمان شهرداری‌ها به سیستم واگذار نشده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امید است در سال جاری نسبت به توسعه ناوگان اقدام شود، خاطر نشان کرد: طبق رایزنی‌های انجام شده امید آن می‌رود ظرف مدت چند ماه آینده سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه ناوگان خود را توسعه دهد.

فرحبخشیان همچنین به بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش اتوبوس‌رانی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: طی مدت 6 ماهه اول سال جاری با همکاری بهره‌برداران بخش خصوصی نسبت به بازسازی 42 دستگاه از اتوبوس‌های فرسوده اقدام شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه با بیان اینکه کنترل و نظارت مناسبی از اتوبوس‌های فعال در شهر می‌شود، افزود: سیستم جی پی اس و جی پی آر اس نصب شده در اتوبوس‌های فعال در شهر موجب نظارت دقیق و مناسب بر عملکرد فعالین این حوزه شده است و تلاش می‌شود مردم از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

وی بخش نظارت سازمان اتوبوس‌رانی را یادآور شد و تاکید کرد: با توجه به نصب سیستم جی پی اس و جی پی آر اس و کنترل و نظارت سازمان با دقت صورت می‌گیرد و فاکتورهایی از قبیل تعداد ناوگان موجود در طول مسیر و زمان جابجایی با دقت بررسی و نظارت می‌شود.

این مقام مسئول همچنین به زمان انتظار اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس اشاره کرد و گفت: با لحاظ زمان‌های پیک ترافیک و ظرفیت ناوگان موجود زمان انتظار در ایستگاه بین 10 تا 15 دقیقه در مسیرهای مختلف متفاوت است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه توجه به رضایت مردم از ناوگان اتوبوس‌رانی را مهم دانست و تاکید کرد: سازمان در این راستا از همه توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/73007/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول