اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان:

تیم واترپلوی شهید شهبازی زنجان برای قهرمانی تمرین می‌کند

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با اشاره به تمرینات سنگین تیم واترپلوی شهید شهبازی زنجان گفت: این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده است.

تیم واترپلوی شهید شهبازی زنجان برای قهرمانی تمرین می‌کند

اکبر عرب‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مسابقات برگزار شده در لیگ برتر واترپلو اظهار داشت: در هفته نخست تیم واترپلوی شهید شهبازی موفق شد همه مسابقات خود را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه هفته نخست لیگ واترپلو به صورت مجتمع سالن 9 دی در تهران برگزار شد، تصریح کرد: این تیم موفق شد سه تیم آینده‌سازان، اصفهان و چوکای تالش را با نتایج 18 بر شش، 14 بر دو و 18 بر شش شکست دهد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان اضافه کرد: تیم واترپلوی شهید شهبازی در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

این فعال ورزشی با بیان اینکه تیم شهید شهبازی زنجان برای قهرمانی بسته شده است، افزود: تیم‌های خوبی در گروه A  لیگ برتر واترپلو وجود دارد که می‌توانند حریفان خوبی برای شهید شهبازی محسوب شوند.

عرب‌دوست از برگزاری کلاس‌های درجه سه داوری و مربیگری در واترپلو خبر داد.

وی به میزبانی زنجان در مسابقات واترپلوی بانوان اشاره کرد و گفت: این مسابقات طی سه روز 27، 28 و 29 آذر ماه در سالن شهید شهبازی مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول